hallo
ik weet niet of ik de enige ben maar ik kan niet 1 foto tegelijk uploaden dan krijg ik een fout melding . ik kan het alleen doen via meerdere foto,s tegelijk. weet niet of dit een foutje in de site is of dat het foutje bij mij ligt.
Zondag 24 Februari 2008 10:15 am
Fluffy Sue Site Admin
Re: uploaden foto's
Hoi Cindel.. Bedankt voor je input!
Ik ga het zelf ook even proberen!
Heb ik ook. al een tijd. Ik krijg dan de melding dat ik een jpg bestand moet hebben, terwijl de foto wel jpg bestand heeft. Wanneer ik het doe met meerdere foto's opladen geeft ie geen foutmelding
Zondag 24 Februari 2008 10:26 am
Fluffy Sue Site Admin
Re: uploaden foto's
Hier gaat het wel goed..
Op welke pagina heb je dat probleem? Zou je mij die foto op willen sturen? (Waarmee je problemen hebt?)
ownwebsite1 @fluffies.org (Eventjes aan elkaar zetten)
Zondag 24 Februari 2008 10:26 am
Fluffy Sue Site Admin
Hey Esjo.. Is het bij alle foto's hetzelfde? Wat vreemd? En bij de dagboekpagina's of bij de gebruikerspagina's?
Gebruikers pagina weet ik eigenlijk niet. Ik heb het met alle foto's die ik in mijn dagboek wil plaatsen.
Ik doe het nu gewoon met meerdere foto's plaatsen. Vaak laad ik er ook wel meer dan 1 tegelijk. En via meerdere foto's opladen kan je ook 1 foto opladen
Hoezo ligt het aan je laptop dan? Zou het bij mij ook aan mijn pc liggen dan? Eerder had ik er geen problemen mee. Niet dat ik het nu een probleem vind, omdat ik de foto's wel in mijn dagboek krijg.
Kijk eens aan. Ja, als de comp. het doet is het super maar oh jee als er wat mis is. Wanneer het hier echt foute boel is, haal ik alles er af en installeer hem weer opnieuw. Niet echt een leuk werkje