dagdoek

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Vragen over gebruikerspagina, dagboek, papegaaienprofielen en foto albums

Auteur Onderwerp
lien
Net uit het ei

dagdoek  Reageer met quote  

hoi
misschien een hele domme vraag maar ik kan mijn dagboek niet opslaan
ik kan het wel allemaal intypen enz maar op één of andere manier kan ik het niet bevestigen.

misschien heeft iemand van jullie dat ook wel gehad? graag uitleg wat ik dan verkeerd doe.

alvast bedankt éé groetjes adelien
Bericht Zaterdag 12 Juli 2008 6:33 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Duw je als je klaar bent op de "bewaar en stop" knop? Die gebruik ik altijd en heb eerlijk gezegd op die manier nog nooit problemen gehad. Rolling Eyes
Bericht Zaterdag 12 Juli 2008 8:41 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: dagdoek  Reageer met quote  

Hoi Lien.. Ik heb niets toe te voegen aan Sarah's berichtje.. Mocht het niet lukken (Niet gaan testen met grote lappen tekst: Zonde van het werk als het niet lukt.. Wink) laat het dan eventjes weten, dan kijken we verder. Wink
Bericht Zaterdag 12 Juli 2008 10:58 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 29 Augustus 2008 4:46 am
  Berichten van afgelopen: