Vraagje: Nieuwe berichtjes verschijnen niet

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Vragen over dit vogel forum

Auteur Onderwerp
kira07
Beginnende vlieger

Vraagje: Nieuwe berichtjes verschijnen niet  Reageer met quote  

misschien een beetje een domme vraag maar als ik een nieuw bericht plaats dan krijg ik wel dat ie is geplaatst maar als ik dan kijk staat ie er niet .
misschien een beetje dom maaar ik ben dan ook net nieuw hier dus ik weet het allemaal nog niet zo goed. Embarassed

groetjes van valerie
Bericht Woensdag 2 April 2008 4:01 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: vraagje  Reageer met quote  

Er zijn geen domme vragen. Very Happy
Ik vind het wel vreemd, ik kan ook geen dubbele berichtjes ontdekken. Waren dit je eerste berichtjes?
Als je nog een keer dit probleem hebt, probeer dan een printscreen te maken. Very Happy
Bericht Woensdag 2 April 2008 8:23 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik weet niet of het er iets mee te maken kan hebben Sue maar heb wel een paar berichtjes gehad de voorbije dagen dat ik plaatste en die uiteindelijk maar half geplaatst werden, dus eigenlijk een deel tekst die niet meekwam. Snap je wat ik bedoel? Een lange tekst typen en uiteindelijk had ik nog de helft die uiteindelijk geplaatst werd. Maar ik dacht dat ik weer ergens te snel of zo wou zijn met naar een ander bericht te gaan, zou ook kunnen. Confused
Bericht Donderdag 3 April 2008 7:01 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Dat is heel vreemd! Welk berichtje (of berichtjes) waren het?
Bericht Donderdag 3 April 2008 7:50 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Daar vraag je iets, ik zal eens gaan zoeken. Laughing
Bericht Donderdag 3 April 2008 8:33 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Heb er ene gevonden. Je ziet daar een bericht van Joyce waar ze begint met: "hoi Sarah". In dat bericht dat ik er net na plaats heb ik dat aan de hand gehad, na mijn tekstje van hoofd omhoog en tieten vooruit Laughing Laughing
Er kwam daar nog een heel stuk tekst na meende ik, in elk geval nog een deel maar dat is niet meegekomen bij het plaatsen. Maar nogmaals Sue, misschien ben ik te snel geweest.
Deze wist ik nog ongeveer staan.

http://www.fluffies.org/nl/sna.....t9641.html
Bericht Donderdag 3 April 2008 8:37 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Bedankt Sarah! Als je het nog een keer meemaakt, wil je het berichtje dan noteren?
Bericht Vrijdag 4 April 2008 9:57 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zal ik doen Sue, ik had er geen erg in omdat ik het gewoon bij mezelf zocht dat ik waarschijnlijk weer eens geen geduld had gehad of zo. Maar ik hou het in de gaten. Wink
Bericht Vrijdag 4 April 2008 9:59 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hmmm er was niets raars aan de hand. Waarschijnlijk heeft de webserver of verbinding tussen jouw pc en de webserver eventjes een storing gehad.
Bericht Vrijdag 4 April 2008 7:11 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 7 September 2008 9:31 pm
  Berichten van afgelopen: