De advertentie van de Huisdiersuper

snaks, traktaties en beloningen

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
stephen
Vlieger

snaks, traktaties en beloningen  Reageer met quote  

wel wat geven julie, julie papegaaien/parkieten als snak, traktatie en beloning? ik geef jefke zonnepitten en birdy-bread.
Bericht Woensdag 19 September 2007 6:27 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

als traktatie dat kan van alles zijn
maar als beloning pijnboompitjes omdat ie dat snel opheeft en we weer verder kunnen gaan met waar we mee bezig waren
Bericht Woensdag 19 September 2007 8:40 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: snaks, traktaties en beloningen  Reageer met quote  

Ik geef: juvenile met palmolie, macadamia, walnoot, soms heel soms pindakaas (klein beetje!) yoghurt, banaan etc etc.
Bericht Donderdag 20 September 2007 9:54 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Daantjuh
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

tot nu toe geef ik: pijnboompitten omdat ze dit snel op hebben en er gek op zijn, walnoten, palmnoten (yihaa ze eten het eindelijk Laughing ) , appel is ook een hele traktatie voor hun want ze zijn er gek op,gedroogde bananen schijfjes.
verder moet ik het nodige nog gaan inslaan van noten en andere lekkernijen Laughing
Bericht Donderdag 20 September 2007 11:56 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

eigenlijk van alles, een lekkere noot of stukje fruit. Als ze iets minder eet dan normaal krijgt ze kleine stukjes appel met juvenile en palmolie..voor lekkers moet ze wel werken...vaak pak ik de nootjes in in een stukje papier Wink
kwark en joghurt vindt ze ook heerlijk, een klein beetje
Bericht Vrijdag 21 September 2007 8:22 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hahaha eten ze eindelijk palmnoten? Hier hebben ze hun buien.. Laughing
Bericht Vrijdag 21 September 2007 9:02 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 1 December 2008 8:13 pm
  Berichten van afgelopen: