Pellets: Kwaliteit ecobird

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hmmm ik denk niet dat hij er last van heeft als ik je zo hoor. Al zijn gaaien meesters in doen alsof: Het lijkt me onmogelijk dat ze dat de hele dag door kunnen. Smile

Wat schitterend dat hij lekker ondersteboven aan je broekspijp meelift. Lekker gek doen. Weet je zeker dat het een grijsje is? Smile

Bij het overzetten kunnen ze wel vaker chagrijnig worden. Niets raars! Smile
Bericht Maandag 15 Oktober 2007 10:14 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Onyx.Ikarus
Eitje

Reageer met quote  

Hij is grijs met een rode staart, het kan haast niet anders dan dat het een grijze roodstaart is Wink Maar is het dan abnormaal gedrag voor een grijze roodstaart?

Ik wist wel dat hij een beetje gek is. Ze schijnen vaak eenkennig te zijn. Vandaag kwamen er mensen voor mijn moeder op bezoek die hij nog nooit had gezien en hij ging er meteen bovenop zitten Smile Die mensen schrokken zich wel een ongeluk en ik had het ook niet verwacht Razz
Bericht Maandag 15 Oktober 2007 10:18 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hahaha het moet wel een grijsje zijn maar volgens mij zijn grijsjes vaak wat 'waardiger' zeg maar. (Niet naar bedoeld, ik weet niet hoe ik het anders moet uitdrukken!) --> Niet zo prettig gestoord zoals jouw grijsje. Very Happy
Hij schept er wel genoegen in he? Andere mensen de stuipen op het lijf jagen! Laughing
Bericht Dinsdag 16 Oktober 2007 8:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Onyx.Ikarus
Eitje

Reageer met quote  

Ja, inderdaad. Hij is razend druk met alles en iedereen. Misschien heeft het er wel wat mee te maken dat hij met de hand is grootgebracht? En daarom vreemd gedrag voor een grijsje laat zien?
Bericht Woensdag 17 Oktober 2007 12:26 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hij klinkt in ieder geval super! Ik weet niet of dat er mee te maken heeft. Ik heb maar één keer een ander supergek grijsje gezien. Dat was echt een schitterende vogel! Cool
Bericht Donderdag 18 Oktober 2007 7:09 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 22 Augustus 2008 1:32 am
  Berichten van afgelopen: