Volgens mij gaf Sue na haar opmerking al een antwoord;
quote:Originally posted by Fluffy Sue
Kan gebeuren hoor!
Het is vanzelfsprekend aan Sue om te beslissen, maar ik kan je wel een algemeen antwoord geven. Iets wat gebruikelijk is op de meeste forums.
Als je langere tijd bezig bent, regelmatig terugkomt en reageert. Liefst en nog beter is, dat je de mensen van juiste adviezen voorziet. Dan is de kans groot dat je een kans krijgt.
Zoals je bij de diverse rubrieken ziet, zijn hier al diverse moderators. Maar dat houdt ook in dat er grotere kans is op wisselingen. Soms is ook uitbreiding nodig. Dan kijken de meeste beheerders, naar wie er regelmatig aanwezig is en ook "bewezen" kennis van zaken heeft.
Volgens mij heeft Sue dat al gedaan in je andere topic. ?...je bent van harte welkom op het forum en ook om te laten zien wat je allemaal 'in huis' hebt aan verhalen en ervaringen:D
Doorgaans worden mensen die veel op het forum komen en als er behoefte is aan een nieuwe mod vanzelf gevraagd om te helpen, als ze dat leuk lijkt, dus wie weet??
Maar verder heb ik je nog niet veel op een topic zien reageren of heb ik het mis??
Vrijdag 2 November 2007 6:22 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Dinsdag 7 Oktober 2008 11:14 am