Een Bericht Editen

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Suggesties en meer voor dit papegaaien forum

Auteur Onderwerp
whazzzup
Eitje

Een Bericht Editen  Reageer met quote  

Het zou makkelijk zijn als je een bericht dat je geplaatst hebt later nog kan aanpassen, ik heb een edit functie nog niet kunnen vinden.
Soms zie je pas nadat je een bericht gepost hebt dat er een grove taalfout in zit of zin die van geen kant klopt om dat je 'm gauw typed en plaatst op het forum.
Maar ook een post waar iemand voor z'n schenen schopt maar waar je het niet zo bedoeld hebt, zou het makkelijk zijn om 'm je post bij tijds nog aan te passen om "offtopic" gekibbel te verkomen.
Bericht Donderdag 21 September 2006 11:44 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
sweety67
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

hoi

ja die funcie mis ik ook nog al eens Laughing
het zou inderdaad makelijk zijn dat je nadien de fouten
zelf weer kunt veranderen .

gr sweety
Bericht Vrijdag 22 September 2006 6:29 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Ziya
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat maakt toch niks uit ofniet?
ik type ook vaak te snel, krijg dan ook veel spelfouten enzo
Bericht Vrijdag 22 September 2006 10:59 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Danny
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Taalvouten Laughing kijken we hier niet zo op!!
En zou het te bont worden in een topic,dan kan altijd de admin of 1 van de moderators ingrijpen!!!
Bericht Vrijdag 22 September 2006 11:11 am
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

deze mod zou ook vaak willen dat ze bij alle topics een post kon editen hoor Evil or Very Mad
Ik typ vaak met een hand vanwege een in de andere hand slapend agaatje, terwijl ik ook nog opzij of achterom kijk naar wat de kids uitvoeren of terwijl ik vragen beantwoord en/of opdrachten verstrek..pffff ik druk op OK en later zie ik die post dan terug en... Shocked maarja...is deel van de charme van dit forum Twisted Evil
Bericht Vrijdag 22 September 2006 5:23 pm
Ziya
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahaha Laughing
Ik hoef nergens op te letten, ik type alleen te snel,
Bericht Vrijdag 22 September 2006 5:26 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ja dat is ook mijn probleem, ik type ook veels te snel Twisted Evil Laughing Wink
Bericht Vrijdag 22 September 2006 5:28 pm
vlindertje
Vlieger

Reageer met quote  

Op dit forum mis ik de edit knop ook. Het is fijn dat mensen taalfouten hier niet zo erg vinden, maar ik heb net per ongeluk al dubbel gepost Embarassed en de a en de y doen het vaak niet op mijn toetsenbord en soms staat er dan toch iets anders dan dat ik bedoel.

Dus ik begrijp dat het geen prioriteit is, en ik heb met mijn 12 posts ook nog niet veel recht van spreken natuurlijk, maar het zou wel erg handig zijn om te kunnen editten.
Bericht Dinsdag 20 Februari 2007 7:59 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Je hebt er inmiddels 14 gepost.. Wink
Het aantal berichten wat je hebt gepost maakt niet uit hoor!
Moet nog eventjes kijken naar een editfunctie die gebonden is aan tijd. Er wordt nl ook wel eens misbruik van gemaakt. Sad
Bericht Dinsdag 20 Februari 2007 8:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
SLC
Fladderaar

Reageer met quote  

Een EDIT knop zou HEEL handig zijn... Confused
Bericht Zondag 4 Maart 2007 3:04 am
 Gebruikers profiel bekijken  
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Zo af en toe zit ik op een reiki forum en daar zit inderdaad ook een tijd gerelateerde edit knop op. Je kunt tot maximaal een uur na de tijd je post editten.

Het is wel zo dat wanneer je ten alle tijden je post kunt editten er inderdaad topics kunnen ontstaan waar in dingen zijn verwijderd en je er geen touw meer aan vast kunt knopen.
Bericht Zondag 4 Maart 2007 1:26 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esjo

Het is wel zo dat wanneer je ten alle tijden je post kunt editten er inderdaad topics kunnen ontstaan waar in dingen zijn verwijderd en je er geen touw meer aan vast kunt knopen.

Dát bedoel ik dus ook. (Onder andere)
Moet nog eventjes kijken of het mogelijk is, maar ben op dit moment bezig met iets anders.. Wink
Bericht Zondag 4 Maart 2007 4:06 pm
digifiel
Fladderaar

Reageer met quote  

En ehm die edit knop, op andere fora merk ik dat er zelden misbruik van gemaakt wordt.Dus opzich is een tijdslimiet niet echt nodig.

Wat misschien ook wel handig is is de img tag verwijderen of zo aanpassen dat hij er een link van maakt in plaats van een plaatje.
Bericht Donderdag 15 Maart 2007 9:36 pm
Cosch
Vlieger

Reageer met quote  

Dat is niet helemaal waar. Vaak zijn mensen die ruzie krijgen geneigd om hun vorige berichten te verwijderen en veranderen in een smiley als ze boos zijn. En dat is heel vervelend!

En op het moment dat dat gebeurd is doe je er niets meer tegen. Ook als beheer heb je dan niets meer om op terug te vallen of om diegene op aan te spreken!

Dus zo'n tijdslimiet zou heel handig zijn voor degene die nog net een zin willen toevoegen ofzo.
Bericht Donderdag 15 Maart 2007 11:36 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nou dat maakt topics soms idd erg onbegrijpelijk corina. Maar aan de andere kant...ik snap ook wel weer dat men zn berichten wil kunnen aanpassen. Wat jij zegt zou een mooie oplossing zijn. Very Happy
Bericht Vrijdag 16 Maart 2007 1:52 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Dinsdag 14 Oktober 2008 1:15 am
  Berichten van afgelopen: