|
|
|
esjo
Kamikaze piloot
quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Hoi Esjo.. Die staat er inderdaad nog op, maar die chatbox is niet helemaal oké.. Ik moet 'm er ook nog afhalen. Er kunnen daar allerlei personen inkomen die niets met de site te maken hebben.
ohhh, vandaar...  |
Zondag 30 Maart 2008 1:02 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Ik kom ook weer met de laatste trein geloof ik maar zie het topic pas.
Een chatbox? Leuk, ja. Twijfels, ook wel. Maar we zullen zien.  |
Zondag 30 Maart 2008 1:56 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Twijfels, vertel!  |
Zondag 30 Maart 2008 2:02 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Gewoon omwille van het feit dat er nu veel nuttige info terug te vinden is en misschien dat er dan minder gebruik zal gemaakt worden van het forum omdat mensen denken sneller reactie te krijgen via chatten maar op via chatten gaat er ook voor anderen veel info verloren. Het is een heel overzichtelijk forum en ik weet niet of een chatbox echt beterschap brengt. Je kan hier veel opzoeken en dat is net zo fijn. Als ik een "dringende vraag" heb dan bel ik Kea of de VA, hangt ervan af waarover het gaat natuurlijk.
Langs de andere kant is chatten natuurlijk leuk, dat ga ik niet ontkennen maar hier is het ook heel leuk en gekken we toch ook. Ik zeg niet dat ik niet zou chatten maar voor de meeste dingen blijf ik forummen, chatten ligt bij mij meer over dagelijkse dingen en ook andere dingen.
Dat is mijn mening, hoop dat je die niet erg vind.  |
Zondag 30 Maart 2008 2:26 pm |
|
|
fer
Vlieger
|
|
|
quote:
Originally posted by Sarah
Gewoon omwille van het feit dat er nu veel nuttige info terug te vinden is en misschien dat er dan minder gebruik zal gemaakt worden van het forum omdat mensen denken sneller reactie te krijgen via chatten maar op via chatten gaat er ook voor anderen veel info verloren. Het is een heel overzichtelijk forum en ik weet niet of een chatbox echt beterschap brengt. Je kan hier veel opzoeken en dat is net zo fijn. Als ik een "dringende vraag" heb dan bel ik Kea of de VA, hangt ervan af waarover het gaat natuurlijk.
Langs de andere kant is chatten natuurlijk leuk, dat ga ik niet ontkennen maar hier is het ook heel leuk en gekken we toch ook. Ik zeg niet dat ik niet zou chatten maar voor de meeste dingen blijf ik forummen, chatten ligt bij mij meer over dagelijkse dingen en ook andere dingen.
Dat is mijn mening, hoop dat je die niet erg vind.
Ik deel de mening van Sarah vind chatten ook leuk maar ik vind dit hier al een soort van chatbox je krijgt altijd een reactie en meestal heel erg snel ik denk ook dat als er een chatbox bij komt het minder over de vogels zal gaan en meer over alledaagse dingetjes, en meestal is het maar een heel klein groepje wat er echt gebruik van maakt van een chatbox op een forum zoals dit hier, maar goed dat is mijn mening, hoop ook niet dat je het mij kwalijk neemt dat ik die ongevraagd geef  |
Zondag 30 Maart 2008 2:35 pm |
|
|
|
|
RJ Niehof
Beginnende vlieger
Is er ook een hyves pagina van fluffies?? Of misschien kunnen we elkaars vrienden worden...is ook leuk om op die manier contact te houden...ideetje of doet iedereen dat al. Heb een tijdje niet op het forum gekeken vandaar..dus misschien loop ik wel achter...  |
Vrijdag 4 April 2008 9:07 pm |
|
|
RJ Niehof
Beginnende vlieger
oke dank je wel..zal binnenkort even kijken..wel leuk!! |
Zondag 6 April 2008 12:51 pm |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5