chatbox

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, ht papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Suggesties en meer voor dit papegaaien forum

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ehmmm ik denk dat je het formulier kan downloaden op:
www.fluffies.org/lid_worden_DAC.doc Laughing
Bericht Donderdag 27 September 2007 10:29 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

de pagina bestaat niet Confused Laughing Laughing
trap er nog in ook whahaha
Bericht Vrijdag 28 September 2007 8:42 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahaha! Wat ben ik gemeen he! Laughing
Ben je blond? Laughing
Bericht Vrijdag 28 September 2007 9:22 am
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

valt het op dan? Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 28 September 2007 10:33 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Een ietsiepietsiebeetje! Laughing
Bericht Zaterdag 29 September 2007 10:08 am
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing
Bericht Zaterdag 29 September 2007 10:29 am
Sjuul
Net uit het ei

Reageer met quote  

Ik heb een oplossing gevonden die best goed te implementeren is. Ik heb een tijdje IRC.----- AUB EMAILADRES VERWIJDEREN! -----.Work gebruikt van www.mibbit.com heel makkelijk te gebruiken en het werkt goed.
Het is mogelijk om dit allemaal in een iFrame te zetten en het te koppelen aan de gebruikerstabel van het forum

quote:
If you have your own channel on irc.mibbit.com you can also use the new Widget to embed a chatroom on your own website, allowing your visitors to easily interact, and stay on your site longer. It adds a lot to any community to be able to chat with each other. People get to know each other, and come back to your site more often. Also see Widget You can also link to Mibbit, and have some information pre-filled into the connect form. You may pass server,channel, nick over in the url. These must be url encoded.

Also see: How to open Mibbit in a popup or iframe through a link on your web site (or in a local .htm file). [[1]]
There is also a [drupal module] available if you use drupal for your website.
You can also use it in Joomla.
If you have an iGoogle page setup, you can add it as a widget. Just choose 'other widget', then put in this url: (http://hosting.gmodules.com/ig/gadgets/file/109578123145862366321/mibbit.xml)

Hier na te lezen
http://wiki.mibbit.com/index.p.....ur_website

Zo zou het uitzien
http://embed.mibbit.com/

En als ik de PHP code hier http://wiki.mibbit.com/index.php/Iframe goed lees kun je ook nog es dezelfde achtergrond kleur gebruiken als op de rest van de site.

Ik vraag me af of het mogelijk is om een channel paswoord mee te geven in de URL of liever verborgen zodat mensen alleen via de site en dus met de username van de site kunnen connecten en niet rechtstreeks via de mibbit site of de IRC server waar je channel op komt te staan.
Bericht Woensdag 26 Maart 2008 7:04 am
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Sjuul! Bedankt voor je informatie! Very Happy Ben op dit moment nog druk bezig met allerlei andere dingen maar zal er eens naar kijken.
Bericht Woensdag 26 Maart 2008 8:00 am
Sjuul
Net uit het ei

Reageer met quote  

Als je het kunt gebruiken... Ik heb wel intresse om te helpen. Ik werk in de Industriele Automatisering. Dat is dan niet zozeer webtechnologie maar wel programmeren. Een beetje php/mysql zal wel lukken
Bericht Woensdag 26 Maart 2008 11:07 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Sjuul, wat aardig van je dat je dat aanbiedt.. Hulde! Ik zal je even een mail sturen. Very Happy
Bericht Donderdag 27 Maart 2008 8:46 am
Sjuul
Net uit het ei

Reageer met quote  

Ik heb niets ontvangen heb je em wel naar sjuulj.----- AUB EMAILADRES VERWIJDEREN! -----.hotmail.com gestuurd?
Bericht Donderdag 27 Maart 2008 12:41 pm
Sjuul
Net uit het ei

Reageer met quote  

Ik zit al een tijdje naar je mail uit te kijken. Crying or Very sad
Bericht Vrijdag 28 Maart 2008 7:08 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat is dit dan_
http://www.fluffies.org/indexnl.htm

als je op deze pagina op diverse onderwerpen klikt, kun je de chat box in. Als ik inlog met esjo - kan ik chatten in de chatbox van fluffies. Confused
Bericht Zondag 30 Maart 2008 12:10 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Esjo.. Die staat er inderdaad nog op, maar die chatbox is niet helemaal ok.. Ik moet 'm er ook nog afhalen. Er kunnen daar allerlei personen inkomen die niets met de site te maken hebben. Smile
Bericht Zondag 30 Maart 2008 12:42 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Sjuul, ik heb je nu wel een mail gestuurd.. Embarassed Ik ben zo'n zeef de laatste tijd.
Bericht Zondag 30 Maart 2008 12:54 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Donderdag 24 April 2014 7:17 am
  Berichten van afgelopen: