|
|
|
| Ja |
|
66% |
[ 2 ] |
| Nee |
|
33% |
[ 1 ] |
|
| Total Votes : 3 |
Remiedog
Fladderaar
|
|
Vul de poll maar in als het een slecht of goed idee is a.u.b |
Zondag 28 Februari 2010 10:07 pm |
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
Die worden hier niet gebruikt omdat ze natuurlijk gigantisch veel dataverkeer genereren... althans, dat was de redenering de laatste keer dat ik het tegenkwam. Ze zijn wel leuk, natuurlijk, maar als je moet kiezen tussen een forum zonder avatars, of even een forum met avatars en daarna geen omdat de hosting niet te trekken is... dan weet ik de keuze wel te maken  |
Zondag 28 Februari 2010 10:11 pm |
|
|
ellenparrot
Ervaren vlieger
|
quote:
Originally posted by Shi-NaYne
Die worden hier niet gebruikt omdat ze natuurlijk gigantisch veel dataverkeer genereren... althans, dat was de redenering de laatste keer dat ik het tegenkwam. Ze zijn wel leuk, natuurlijk, maar als je moet kiezen tussen een forum zonder avatars, of even een forum met avatars en daarna geen omdat de hosting niet te trekken is... dan weet ik de keuze wel te maken
of dat nou echt zooooveel dataverkeer met zich meebrengt, vraag ik me af... ik ben er wel voor. De rest van de foraas waar ik zit is het wel mogelijk en ik heb niet het idee dat de sites daardoor langzamer zijn, maar natuurlijk respecteer ik keuzes die gemaakt worden LOL |
Zondag 28 Februari 2010 10:37 pm |
|
|
|
|
Laura B
Moderator

Dit is een vrij zware site. Dat komt oa door de dagboekpagina's en foto en filmalbums. Avatars erbij zouden de site onnodig traag maken. Vandaar!  |
Zondag 28 Februari 2010 10:40 pm |
|
|
Remiedog
Fladderaar
quote:
Originally posted by ellenparrot
quote:
Originally posted by Shi-NaYne
Die worden hier niet gebruikt omdat ze natuurlijk gigantisch veel dataverkeer genereren... althans, dat was de redenering de laatste keer dat ik het tegenkwam. Ze zijn wel leuk, natuurlijk, maar als je moet kiezen tussen een forum zonder avatars, of even een forum met avatars en daarna geen omdat de hosting niet te trekken is... dan weet ik de keuze wel te maken
of dat nou echt zooooveel dataverkeer met zich meebrengt, vraag ik me af... ik ben er wel voor. De rest van de foraas waar ik zit is het wel mogelijk en ik heb niet het idee dat de sites daardoor langzamer zijn, maar natuurlijk respecteer ik keuzes die gemaakt worden LOL
Nou de beheerder kan ook avatars maken waar je een keuze kan maken zou dat niet slim zijn?  |
Zondag 28 Februari 2010 10:43 pm |
|
|
ellenparrot
Ervaren vlieger
|
quote:
Originally posted by Laura B
Dit is een vrij zware site. Dat komt oa door de dagboekpagina's en foto en filmalbums. Avatars erbij zouden de site onnodig traag maken. Vandaar!
ah... right!! het maakt mij verder ook niet uit hoor.. was meer omdat er een topic over werd geopend dat ik het me even afvroeg.  |
Zondag 28 Februari 2010 10:45 pm |
|
|
|
|
Remiedog
Fladderaar
quote:
Dit is een vrij zware site. Dat komt oa door de dagboekpagina's en foto en filmalbums. Avatars erbij zouden de site onnodig traag maken. Vandaar!
hmm ok  |
Zondag 28 Februari 2010 10:45 pm |
|
|
Laura B
Moderator

Nee dat kan dus niet. Want als iedereen zou kiezen voor een avatar, dan trekt het forum dat niet
quote:
Nou de beheerder kan ook avatars maken waar je een keuze kan maken zou dat niet slim zijn?
|
Zondag 28 Februari 2010 10:47 pm |
|
|
|
|
Laura B
Moderator

quote:
quote:
ah... right!! het maakt mij verder ook niet uit hoor.. was meer omdat er een topic over werd geopend dat ik het me even afvroeg.
Geeft niet.. ook weer opgehelderd.  |
Zondag 28 Februari 2010 10:49 pm |
|
|
Remiedog
Fladderaar
quote:
Nee dat kan dus niet. Want als iedereen zou kiezen voor een avatar, dan trekt het forum dat niet
quote:
Nou de beheerder kan ook avatars maken waar je een keuze kan maken zou dat niet slim zijn?
Nou ja is het probeeren waard he  |
Zondag 28 Februari 2010 10:49 pm |
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
Nou ja. Sue heeft natuurlijk een hele website, waar het forum een onderdeel van is. Met allemaal foto's en video's en die hele dataverkeer. Dan heb je hier al die dagboeken en foto/filmalbums en gebruikerspagina's, dat zie je weer op andere fora niet altijd. Dit forum heeft 3378, als die allemaal een avatar moeten... ik kan me wel voorstellen dat het zwaar is
Ik heb ook een tijdje een forum gehad, en als de site een beetje populair wordt, kan het ontzettend veel dataverkeer creeren. |
Zondag 28 Februari 2010 10:51 pm |
|
|
|
|
Remiedog
Fladderaar
[quote="Laura B"][quote="ellenparrot"][quote="Laura B"]Dit is een vrij zware site. Dat komt oa door de dagboekpagina's en foto en filmalbums. Avatars erbij zouden de site onnodig traag maken. Vandaar! [/quote]
ah... right!! het maakt mij verder ook niet uit hoor.. was meer omdat er een topic over werd geopend dat ik het me even afvroeg. [/quote]
Geeft niet.. ook weer opgehelderd. [/quote]Nou Laura als je wilt mag je deze topic wel sluiten hoor  |
Zondag 28 Februari 2010 10:53 pm |
|
|
Remiedog
Fladderaar
quote:
quote:
quote:
ah... right!! het maakt mij verder ook niet uit hoor.. was meer omdat er een topic over werd geopend dat ik het me even afvroeg.
Geeft niet.. ook weer opgehelderd.
Laura sluit deze forum heeft och geen zin meer  |
Zondag 28 Februari 2010 10:55 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Avatars zijn toch redelijk zwaar. Bij iedere post moet dat plaatje uit de database getrokken worden.
Ik wil best avatars gaan gebruiken als iedereen maandelijks wat over gaat maken zodat ik een duurdere hosting kan nemen!  |
Maandag 1 Maart 2010 1:33 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 1 Augustus 2010 1:39 am
|
|
|
|
|
|