De advertentie van de Huisdiersuper

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Suggesties en meer voor dit papegaaien forum

Ja
66%
 66%  [ 2 ]
Nee
33%
 33%  [ 1 ]
Total Votes : 3

Auteur Onderwerp
Remiedog
Fladderaar

Avatars onder je naam?  Reageer met quote  

Vul de poll maar in als het een slecht of goed idee is a.u.b
Bericht Zondag 28 Februari 2010 10:07 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Die worden hier niet gebruikt omdat ze natuurlijk gigantisch veel dataverkeer genereren... althans, dat was de redenering de laatste keer dat ik het tegenkwam. Ze zijn wel leuk, natuurlijk, maar als je moet kiezen tussen een forum zonder avatars, of even een forum met avatars en daarna geen omdat de hosting niet te trekken is... dan weet ik de keuze wel te maken Wink
Bericht Zondag 28 Februari 2010 10:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
ellenparrot
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Shi-NaYne
Die worden hier niet gebruikt omdat ze natuurlijk gigantisch veel dataverkeer genereren... althans, dat was de redenering de laatste keer dat ik het tegenkwam. Ze zijn wel leuk, natuurlijk, maar als je moet kiezen tussen een forum zonder avatars, of even een forum met avatars en daarna geen omdat de hosting niet te trekken is... dan weet ik de keuze wel te maken Wink

of dat nou echt zooooveel dataverkeer met zich meebrengt, vraag ik me af... ik ben er wel voor. De rest van de foraas waar ik zit is het wel mogelijk en ik heb niet het idee dat de sites daardoor langzamer zijn, maar natuurlijk respecteer ik keuzes die gemaakt worden Fluiten LOL
Bericht Zondag 28 Februari 2010 10:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dit is een vrij zware site. Dat komt oa door de dagboekpagina's en foto en filmalbums. Avatars erbij zouden de site onnodig traag maken. Vandaar! Wink
Bericht Zondag 28 Februari 2010 10:40 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Remiedog
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by ellenparrot
quote:
Originally posted by Shi-NaYne

of dat nou echt zooooveel dataverkeer met zich meebrengt, vraag ik me af... ik ben er wel voor. De rest van de foraas waar ik zit is het wel mogelijk en ik heb niet het idee dat de sites daardoor langzamer zijn, maar natuurlijk respecteer ik keuzes die gemaakt worden Fluiten LOL
Nou de beheerder kan ook avatars maken waar je een keuze kan maken zou dat niet slim zijn? Hypocriet
Bericht Zondag 28 Februari 2010 10:43 pm
ellenparrot
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Laura B
Dit is een vrij zware site. Dat komt oa door de dagboekpagina's en foto en filmalbums. Avatars erbij zouden de site onnodig traag maken. Vandaar! Wink

ah... right!! het maakt mij verder ook niet uit hoor.. was meer omdat er een topic over werd geopend dat ik het me even afvroeg. Wink
Bericht Zondag 28 Februari 2010 10:45 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Remiedog
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
hmm ok Denken
Bericht Zondag 28 Februari 2010 10:45 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nee dat kan dus niet. Want als iedereen zou kiezen voor een avatar, dan trekt het forum dat niet

quote:
Nou de beheerder kan ook avatars maken waar je een keuze kan maken zou dat niet slim zijn?
Bericht Zondag 28 Februari 2010 10:47 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
quote:

ah... right!! het maakt mij verder ook niet uit hoor.. was meer omdat er een topic over werd geopend dat ik het me even afvroeg. Wink

Geeft niet.. Wink ook weer opgehelderd. Wink
Bericht Zondag 28 Februari 2010 10:49 pm
Remiedog
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
Nee dat kan dus niet. Want als iedereen zou kiezen voor een avatar, dan trekt het forum dat niet

quote:
Nou de beheerder kan ook avatars maken waar je een keuze kan maken zou dat niet slim zijn?

Nou ja is het probeeren waard he Razz
Bericht Zondag 28 Februari 2010 10:49 pm
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Nou ja. Sue heeft natuurlijk een hele website, waar het forum een onderdeel van is. Met allemaal foto's en video's en die hele dataverkeer. Dan heb je hier al die dagboeken en foto/filmalbums en gebruikerspagina's, dat zie je weer op andere fora niet altijd. Dit forum heeft 3378, als die allemaal een avatar moeten... ik kan me wel voorstellen dat het zwaar is Ja

Ik heb ook een tijdje een forum gehad, en als de site een beetje populair wordt, kan het ontzettend veel dataverkeer creeren.
Bericht Zondag 28 Februari 2010 10:51 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Remiedog
Fladderaar

Reageer met quote  

[quote="Laura B"][quote="ellenparrot"][quote="Laura B"]Dit is een vrij zware site. Dat komt oa door de dagboekpagina's en foto en filmalbums. Avatars erbij zouden de site onnodig traag maken. Vandaar! Wink[/quote]

ah... right!! het maakt mij verder ook niet uit hoor.. was meer omdat er een topic over werd geopend dat ik het me even afvroeg. Wink[/quote]

Geeft niet.. Wink ook weer opgehelderd. Wink[/quote]Nou Laura als je wilt mag je deze topic wel sluiten hoor Wink
Bericht Zondag 28 Februari 2010 10:53 pm
Remiedog
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
quote:
quote:

Geeft niet.. Wink ook weer opgehelderd. Wink
Laura sluit deze forum heeft och geen zin meer Wink
Bericht Zondag 28 Februari 2010 10:55 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Avatars zijn toch redelijk zwaar. Bij iedere post moet dat plaatje uit de database getrokken worden.

Ik wil best avatars gaan gebruiken als iedereen maandelijks wat over gaat maken zodat ik een duurdere hosting kan nemen! Ooops
Bericht Maandag 1 Maart 2010 1:33 pm

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 1 Augustus 2010 1:39 am
  Berichten van afgelopen: