Aan Fluffy sue: over jardine

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Poicephalus forum (bonte boer, meijer papegaai en Jardine)

Auteur Onderwerp
floranne
Eitje

Aan Fluffy sue: over jardine  Reageer met quote  

Onze Kiki is maar 3 jaar en 7m. geworden.Elk ei was een drama.Deze vogel kon kleuren,spelen,op onze schouder zitten...en zij was duidelijk verliefd op mijn echtgenoot.Ook ging ze enkel haar behoeften doen op een oude pupiter.We wisten niet dat een vogel zo belangrijk voor ons kon worden....al haar speeltjes(en kleurplaatjes) staan hier nog .We missen haar enorm!
Dus ,als er een nieuw gezinslid komt(een jardine) , zal ieder van ons heel enthousiast opnieuw alles,maar dan ook alles ,willen doen om hem gelukkig te maken...
Maar waar zit nu juist het verschil tussen parkiet en papegaai?
En wat is een bench?

Ja,er zijn al kleine 'kuikentjes' bij onze kweker,maar hij kan nog niks beloven,want wij willen geen pop meer (legnoodgevaar of in ons geval fobie).We kijken inderdaad er naar uit!
Nog vele groeten
Bericht Zondag 5 Augustus 2007 9:35 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: Aan Fluffy sue: over jardine  Reageer met quote  

Hoihoi! Smile Ik denk dat je de verkeerde knop gebruikt. Als je 'reactie plaatsen' indrukt ipv 'nieuw bericht' komt je bericht op de juiste plaats te staan.. Smile

Kiki was volgens mij een lieverdje.. Sad

Een parkiet heeft een lange staart.. Een bench is een soort hok voor honden.
Bericht Zondag 5 Augustus 2007 10:25 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 6 September 2008 7:35 pm
  Berichten van afgelopen: