slecht nieuws

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Regenboogbrug

Auteur Onderwerp
vlindertje
Ervaren vlieger

slecht nieuws  Reageer met quote  

Vandaag heeft Vogeltje veel meer over de grond gescharreld dan anders. Toen hij ook op de grond wilde slapen vertrouwde ik het niet en heb hem opgepakt. We zijn naar de bank gelopen waar hij weer een aanvalletje heeft gehad. Na het bijkomen wilde ik hem naar de kooi brengen, vlak voor de kooi kreeg hij weer een aanval en is hij gevallen. Hij was behoorlijk in paniek, ik heb hem weer opgepakt en we zijn teruggelopen naar de bank. Hij begon weer bij te komen maar kreeg plotseling een paniekuitbarsting. En toen was het over. Vogeltje is ongeveer een half uur geleden in mijn handen overleden.

Alhoewel hij de laatste tijd al zwakjes was en we het wel een beetje hebben zien aankomen, blijft het een hele klap. We hebben hem 16 jaar bij ons mogen hebben. Het was een leuke, wilde, ontdeugende aga die wel graag bij me in de buurt was.

Ik zal hem vreselijk missen.
Bericht Vrijdag 24 Oktober 2008 2:23 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
kira07
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

ojee echt verschrikkelijk
gecontoleerd Troosten
maar ik denk dat vogeltje wel een heel mooi leventje heeft gehad en dat je daar misschien wat troost uit kan halen.
nogmaals heel veel sterkte met dit verlies
Bericht Vrijdag 24 Oktober 2008 3:08 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Heel veel sterkte !!! Troosten

Wel "fijn" dat je erbij was toen Vogeltje stierf. Maar het gemis zal groot zijn. Het was toch zeker een klein vogeltje met een groot karakter.
Bericht Vrijdag 24 Oktober 2008 4:06 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
vlindertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Bedankt voor jullie lieve reakties. Dat er nog niet veel meer reacties zijn begrijp ik best, het is niet makkelijk om hierop te reageren.

Inmiddels zijn de kinderen thuis van school en dat was ook nog even droevig. Nou ligt hij in een open schoenendoos in zijn kooi, zodat ze afscheid van hem kunnen nemen. De kooi is schoongemaakt. Morgen koop ik een mooie plant en dan wordt hij in de tuin begraven. Op een mooi stil plekje.
Bericht Vrijdag 24 Oktober 2008 4:20 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat vreselijk!!! Heel veel sterkte met het verlies van Vogeltje...gelukkig heeft Vogeltje heel lang bij jullie mogen zijn en geeft dat wat troost.. Troosten
Bericht Vrijdag 24 Oktober 2008 7:03 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het zal voor de kinderen ook beslist niet makkelijk zijn.
Fijn dat Vogeltje een mooi plekje in de tuin krijgt. Troosten
Bericht Vrijdag 24 Oktober 2008 7:49 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat naar dat Vogeltje is overleden. Gelukkig is Vogeltje niet alleen gestorven, maar in jou liefdevolle handen, die er altijd waren. Vast dat het pijn doet, 16 jaar liefde en plezier, kan niet anders als pijn doen maar Vogeltje heeft een prachtig leven gehad, dat staat vast.

Veel sterkte voor jullie allemaal Troosten
Bericht Vrijdag 24 Oktober 2008 7:54 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jeetje wat erg zeg.. Gecondoleerd met het verlies van jullie 'grote' Vogeltje. Crying or Very sad Hoewel 16 jaar een mooie leeftijd is, is het toch altijd te vroeg, veel te vroeg..
Heel veel sterkte!!!! Troosten Troosten
Bericht Vrijdag 24 Oktober 2008 11:26 pm
esc_f_ny
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Aaaach, wat een verdriet vlindertje. Crying or Very sad
Heel veel sterkte en denk maar aan de fantastische 16 jaren die jullie met Vogeltje hebben gehad.
Bericht Zaterdag 25 Oktober 2008 5:29 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
hilli
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

hey heel erg veel sterkte met het verlies Troosten
Bericht Zondag 26 Oktober 2008 6:42 pm
sabina/kippie
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Heel veel sterkte Troosten
Bericht Maandag 27 Oktober 2008 8:08 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

heel veel sterkte met dit verlies. valt niet mee. hij wacht nu op jullie bij de regenboogbrug. verwijt jezelf niks. hij heeft een fijn leven gehad bij jullie en je kon niet meer voor hem doen. een schrale troost, ik weet het maar ik hoop dat het je een klein lichtpuntje geeft. Troosten
Bericht Maandag 27 Oktober 2008 9:48 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Alsnog veel sterkte!
Bericht Donderdag 13 November 2008 3:10 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Donderdag 24 April 2014 4:17 am
  Berichten van afgelopen: