De advertentie van de Huisdiersuper

Halsbandparkieten geluid?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Psittacula forum (Halsbandparkiet en Alexanderparkiet)

Auteur Onderwerp
Linde
Vlieger

Reageer met quote  

Ah ik was het helemaal vergeten:) Ik heb net ook toevallig gemaild over Rocco, naar zijn nieuwe baasje. Het gaat heel goed met Rocco, hij heeft het naar zijn zin in de grote voliere met halsbandparkieten Smile Hij heeft zijn staart alleen nog niet weer terug Wink Binnenkort gaan we een keer kijken!
Maar ik zal eens kijken of ik dat filmpje er snel op kan zetten. Ik kan alleen niks beloven, laatste weken van school hè Confused Moet nog heel hard zorgen dat ik mijn tentamens haal voor mijn propedeuse..!
Bericht Dinsdag 27 Mei 2008 9:27 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb net het filmpje gezien wat in het begin van dit topic staat. Wat is dat wonderlijk zeg dat geluidje. Dat is nu een geluidje wat voor mij niet kan tegensteken, no way en als je dat schatje er dan nog eens die draaibeweging bij ziet doen, ja, smelt smelt smelt Hartje

Linde, wat leuk dat alles goed gaat met Rocco, fijn ook dat je regelmatig op de hoogte kan blijven van hoe het gaat met Rocco. Hey, doe rustig aan hé met dat filmpje, concentreer je maar op je tentamens en daarna kan je ons misschien belonen voor ons geduld met een extra filmpje. Wat denk je, is dat geen goede deal? Laughing Laughing Laughing Laughing

Veel succes in elk geval Veertje
Bericht Zondag 1 Juni 2008 7:43 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 1 December 2008 7:36 pm
  Berichten van afgelopen: