De advertentie van de Huisdiersuper

Baby halsband

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Psittacula forum (Halsbandparkiet en Alexanderparkiet)

Auteur Onderwerp
lientje
Net uit het ei

Baby halsband  Reageer met quote  

Nog geen foto gemaakt..maar vandaag heb ik naar aanleiding van de lege 1 maand oude kooi, die wij net voor Joop hadden gekocht, van mijn man een 6 weken jonge halsband parkiet gekregen. Hoewel Joop nog in mijn systeem zit ben ik er toch wel heel blij mee. De kweker heeft hem al twee weken gevoerd. Hij is blauw en weegt 150 gram. Hij is helaas nog erg bang en bromt heel hard als we in de buurt komen. Als hij iets minder gestresst is zal ik proberen een foto te maken.
Bericht Zondag 18 Mei 2008 9:26 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Oh, wat lief zeg. Gefeliciteerd.
Als ie erachter komt dat ie zo goed terecht is gekomen zal hij het brommen vast snel laten Very Happy
Bericht Zondag 18 Mei 2008 10:32 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Jolanda
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

*brings back memories* gefeliciteerd! Ze zijn zo leuk!!

dat "brommen" deden de mijne ook toen we ze net hadden maar dat ging vanzelf over.
Bericht Maandag 19 Mei 2008 7:04 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: Baby halsband  Reageer met quote  

Hoi Lientje, gefeliciteerd met de thuiskomst van ??? (Heb je al een naam?)
Probeer hem niet te veel te dwingen om aaien fijn te vinden. --> Eerst zou ik hem laten zien dat jullie geen 'enge wezens' zijn. (Misschien een stomme vraag, maar hoe bedelen halsbanden om eten?)
Kan niet wachten op foto's! (Trek je maar niets aan van mijn honger naar foto's hoor.. Laughing )
Bericht Maandag 19 Mei 2008 9:26 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
lientje
Net uit het ei

baby  Reageer met quote  

Nee de baby heeft nog geen naam...hij laat zich wel aaien en vind ons alleen eng als we langs lopen...het King Kong effect denk ik...s,avonds bij de laatste voeding is hij het best te spreken, s, morgen niet...een ochtendhumeur blijkbaar...ik zal zo snel mogenlijk foto,s plaatsen. Very Happy
Bericht Maandag 19 Mei 2008 10:15 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha, ken er alles van van dat ochtendhumeur. Niet teveel praten 'smorgens en dan komt het goed Laughing Laughing Laughing . Hoe gaat het nu, kan je al beter voorbij de kooi lopen zonder dat ie dat eng vindt? Wink
Bericht Zondag 1 Juni 2008 7:51 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Nog geen naam? Heb je al een idee wat voor naam je zou willen? Leuk, grappig, mooi?

Jolanda: Is dit typisch iets voor halsbandjes?
Bericht Zondag 1 Juni 2008 10:22 am
Jolanda
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue

Jolanda: Is dit typisch iets voor halsbandjes?

Ik denk voor baby halsbanden, het kwam mij toendertijd over als onzekerheid en wat angstig. Hoe meer ze aan ons wenden hoe minder het werd. later werd het meer roepen waar de pap, eten of aandacht nou bleef Laughing Laughing
Bericht Zondag 1 Juni 2008 11:50 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 1 December 2008 9:28 pm
  Berichten van afgelopen: