|
|
|
lientje
Net uit het ei
| Baby halsband |
|
|
Nog geen foto gemaakt..maar vandaag heb ik naar aanleiding van de lege 1 maand oude kooi, die wij net voor Joop hadden gekocht, van mijn man een 6 weken jonge halsband parkiet gekregen. Hoewel Joop nog in mijn systeem zit ben ik er toch wel heel blij mee. De kweker heeft hem al twee weken gevoerd. Hij is blauw en weegt 150 gram. Hij is helaas nog erg bang en bromt heel hard als we in de buurt komen. Als hij iets minder gestresst is zal ik proberen een foto te maken. |
Zondag 18 Mei 2008 9:26 pm |
|
|
|
|
esjo
Fluffies bewoner
Oh, wat lief zeg. Gefeliciteerd.
Als ie erachter komt dat ie zo goed terecht is gekomen zal hij het brommen vast snel laten  |
Zondag 18 Mei 2008 10:32 pm |
|
|
Jolanda
Beginnende vlieger
*brings back memories* gefeliciteerd! Ze zijn zo leuk!!
dat "brommen" deden de mijne ook toen we ze net hadden maar dat ging vanzelf over. |
Maandag 19 Mei 2008 7:04 am |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
| Re: Baby halsband |
|
|
Hoi Lientje, gefeliciteerd met de thuiskomst van ??? (Heb je al een naam?)
Probeer hem niet te veel te dwingen om aaien fijn te vinden. --> Eerst zou ik hem laten zien dat jullie geen 'enge wezens' zijn. (Misschien een stomme vraag, maar hoe bedelen halsbanden om eten?)
Kan niet wachten op foto's! (Trek je maar niets aan van mijn honger naar foto's hoor.. ) |
Maandag 19 Mei 2008 9:26 am |
|
|
lientje
Net uit het ei
| baby |
|
|
Nee de baby heeft nog geen naam...hij laat zich wel aaien en vind ons alleen eng als we langs lopen...het King Kong effect denk ik...s,avonds bij de laatste voeding is hij het best te spreken, s, morgen niet...een ochtendhumeur blijkbaar...ik zal zo snel mogenlijk foto,s plaatsen.  |
Maandag 19 Mei 2008 10:15 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Hahaha, ken er alles van van dat ochtendhumeur. Niet teveel praten 'smorgens en dan komt het goed . Hoe gaat het nu, kan je al beter voorbij de kooi lopen zonder dat ie dat eng vindt?  |
Zondag 1 Juni 2008 7:51 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Nog geen naam? Heb je al een idee wat voor naam je zou willen? Leuk, grappig, mooi?
Jolanda: Is dit typisch iets voor halsbandjes? |
Zondag 1 Juni 2008 10:22 am |
|
|
|
|
Jolanda
Beginnende vlieger
quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Jolanda: Is dit typisch iets voor halsbandjes?
Ik denk voor baby halsbanden, het kwam mij toendertijd over als onzekerheid en wat angstig. Hoe meer ze aan ons wenden hoe minder het werd. later werd het meer roepen waar de pap, eten of aandacht nou bleef  |
Zondag 1 Juni 2008 11:50 am |
|
|

|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 1 December 2008 9:28 pm
|
|
|
|
|
|