|
|
|
Sarah
Moderator

O, daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen Stephen , is toch helemaal niet erg.
Fluf is een kleine gangster hoor. maar inderdaad ook wel een echt schatje.
Hij is ook éénkennig aan het worden. Alleen is het zo dat richard hem wel, in tegenstelling tot Jos, kan behandelen en aaien en doen als ik er niet ben zonder probleem maar als ik thuis ben en in de woonkamer ben is het anders.
Afgelopen weekens heb ik mij echt een breuk gelachen. De gaaien waren vrij en ik was de kooien aan het verversen en Richard was met Fluf bezig, enfin, poging tot want Fluf ging lopen. Richard zat op de grond en telkens hij dichterbij kwam rende Fluf zo snel hij kon onder de tafel door, naar mij toe, ging ik weg dan rende hij snel de andere kant op. Ik kon mijn lach haast niet inhouden. En richard maar op zijn knieën er achteraan. Hahahahaha, Fluf was stikkapot van zoveel te rennen.  |
Dinsdag 7 Oktober 2008 9:10 am |
|
|
kira07
Beginnende vlieger
haha sarah klink wel heel comisch dat flufje zo ging rennen kan me voorstellen dat je je lachen niet echt goed kon inhouden. |
Dinsdag 7 Oktober 2008 3:33 pm |
|
|
|
|
stephen
Vlieger
hehe dat klinkt bekent in de oren hier juist van't zelfde joske is ook erg eenkennig maar die rent niet weg hij gaat in de aanval. als mijn ma de kooi verplaatst om uit te keren dan heeft ze het vlaggen dan hangt hij bijna in der vinger en mijn pa daar is het nog erger maar ja ze zijn dan ook zo schattig he |
Dinsdag 7 Oktober 2008 11:55 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Hahaaha, was inderdaad supergrappig Kira07. Met zijn korte pootjes ging hij zo snel hij kon en keek dan zo achterom om te zien of hij gevolgd werd. Hij bijt Richard ook wel eens hard maar dat is dan als hij bij me zit, alleen is Richard precies minder bang van hem en negeert zijn bijten dan ook en na een beet of 2 gaat het wel en laat hij Richard doen, al is het niet met zijn volle zin eigenlijk.  |
Woensdag 8 Oktober 2008 9:07 am |
|
|
stephen
Vlieger
dat kan nog komen, hier is het nog lang niet zo ver dat een van mijn ouders hem kunnen aanraken dus je hebt geluk  |
Woensdag 8 Oktober 2008 8:10 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Eigenlijk was het in het begin beter als nu maar hoe kan het ook anders. Mijn man werkt soms 16 tot 17 uur per dag, dan heeft ie honger, gaat douchen en slapen want de dag erna is het terug héél vroeg opstaan dus dan kan je moeilijk een goede band krijgen met de gaaien natuurlijk. Het is niet anders.  |
Woensdag 8 Oktober 2008 9:09 pm |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 1 December 2008 8:25 pm
|
|
|
|
|