De advertentie van de Huisdiersuper

Ogen BB

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Poicephalus forum (bonte boer, meijer papegaai en Jardine)

Auteur Onderwerp
stephen
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
quote:
Originally posted by stephen
ohh ik vind dat ook mooi bij joske maar joske zijn ogen beginnen toch al en beetje geeliger te worden nog altijd veel aan de grijze kant maar toch ook al wat gele tintjes.
ps hoe gaat het nu met fluf sarah? want ik was en hele tijd weg en nu kom ik terug online en wat zie ik flufje Laughing ps een zeer mooi bb-tje n geelbuikje meen ik he Hartje

Ha, had jij Fluf nog niet gezien dan? Jaja, we hebben er eentje bij. Je kan Flufje zien op volgende pagina's:
http://www.fluffies.org/nl/flu.....6a67f3341d
http://www.fluffies.org/nl/flu.....ry_id=4148
http://www.fluffies.org/nl/flu.....ry_id=4154
http://www.fluffies.org/nl/flu.....ry_id=4188
en deze is van vandaag
http://www.fluffies.org/nl/flu.....ry_id=4192

srry voor de wat late reactie Embarassed maar wat en poepie een echt schatje Hartje Hartje
Bericht Maandag 6 Oktober 2008 9:25 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

O, daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen Stephen Troosten , is toch helemaal niet erg. Laughing Laughing Laughing
Fluf is een kleine gangster hoor. Laughing Laughing maar inderdaad ook wel een echt schatje. Hartje
Hij is ook éénkennig aan het worden. Alleen is het zo dat richard hem wel, in tegenstelling tot Jos, kan behandelen en aaien en doen als ik er niet ben zonder probleem maar als ik thuis ben en in de woonkamer ben is het anders.
Afgelopen weekens heb ik mij echt een breuk gelachen. De gaaien waren vrij en ik was de kooien aan het verversen en Richard was met Fluf bezig, enfin, poging tot want Fluf ging lopen. Richard zat op de grond en telkens hij dichterbij kwam rende Fluf zo snel hij kon onder de tafel door, naar mij toe, ging ik weg dan rende hij snel de andere kant op. Ik kon mijn lach haast niet inhouden. En richard maar op zijn knieën er achteraan. Hahahahaha, Fluf was stikkapot van zoveel te rennen. Laughing Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 7 Oktober 2008 9:10 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
kira07
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

haha sarah klink wel heel comisch dat flufje zo ging rennen kan me voorstellen dat je je lachen niet echt goed kon inhouden.
Bericht Dinsdag 7 Oktober 2008 3:33 pm
stephen
Vlieger

Reageer met quote  

hehe dat klinkt bekent in de oren hier juist van't zelfde joske is ook erg eenkennig maar die rent niet weg hij gaat in de aanval. als mijn ma de kooi verplaatst om uit te keren dan heeft ze het vlaggen dan hangt hij bijna in der vinger en mijn pa daar is het nog erger maar ja ze zijn dan ook zo schattig he
Bericht Dinsdag 7 Oktober 2008 11:55 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaaha, was inderdaad supergrappig Kira07. Met zijn korte pootjes ging hij zo snel hij kon en keek dan zo achterom om te zien of hij gevolgd werd. Hij bijt Richard ook wel eens hard maar dat is dan als hij bij me zit, alleen is Richard precies minder bang van hem en negeert zijn bijten dan ook en na een beet of 2 gaat het wel en laat hij Richard doen, al is het niet met zijn volle zin eigenlijk. Confused
Bericht Woensdag 8 Oktober 2008 9:07 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
stephen
Vlieger

Reageer met quote  

dat kan nog komen, hier is het nog lang niet zo ver dat een van mijn ouders hem kunnen aanraken dus je hebt geluk Laughing
Bericht Woensdag 8 Oktober 2008 8:10 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Eigenlijk was het in het begin beter als nu maar hoe kan het ook anders. Mijn man werkt soms 16 tot 17 uur per dag, dan heeft ie honger, gaat douchen en slapen want de dag erna is het terug héél vroeg opstaan dus dan kan je moeilijk een goede band krijgen met de gaaien natuurlijk. Het is niet anders. Confused
Bericht Woensdag 8 Oktober 2008 9:09 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 1 December 2008 8:25 pm
  Berichten van afgelopen: