Hahahaha, dat kan snel gaan hé. Van harte gefeliciteerd hoor.
Onze BB is niet min tegen ons grijsje al had ik eerder schrik dat onze grijze in het oog zou moeten gehouden worden want die is normaal niet min. Kan nog veranderen als ze helemaal "vrij" bij elkaar zitten want nu moet ik onze BB nog vasthouden omdat hij nog niet stabiel genoeg is om te spelen op een speelboom of zo maar tot nu toe is de BB de overwinnaar en is Jos superlief voor hem en al krijgt hij zo nu en dan een mep van onze BB zijn snavel, hij blijft er lief voor.
Maandag 29 September 2008 9:29 am
Fluffy Sue Site Admin
Heeeey wat gaaf zeg! Heb je foto's gemaakt van de kraamvisite of ben je dat helemaal vergeten?
Heb je al een naam?
Maandag 29 September 2008 9:33 am
Silly Fladderaar
quote:Originally posted by Sarah
Hahahaha, dat kan snel gaan hé. Van harte gefeliciteerd hoor.
Onze BB is niet min tegen ons grijsje al had ik eerder schrik dat onze grijze in het oog zou moeten gehouden worden want die is normaal niet min. Kan nog veranderen als ze helemaal "vrij" bij elkaar zitten want nu moet ik onze BB nog vasthouden omdat hij nog niet stabiel genoeg is om te spelen op een speelboom of zo maar tot nu toe is de BB de overwinnaar en is Jos superlief voor hem en al krijgt hij zo nu en dan een mep van onze BB zijn snavel, hij blijft er lief voor.
Ik denk dat Lorre ook wel lief zal zijn voor de BB omdat Lorre lief is voor alle dieren in huis..
Je kan alleen soms merken wie hij het leukste vindt zeg maar haha..
Maar dat avontuur ik vanzelf als de BB er is, het scheelt al dat de BB als jonkie komt..
Maandag 29 September 2008 10:02 am
Silly Fladderaar
quote:Originally posted by Fluffy Sue
Heeeey wat gaaf zeg! Heb je foto's gemaakt van de kraamvisite of ben je dat helemaal vergeten?
Heb je al een naam?
Foto's staan in het album Bonte Boer
Zoiets vergeet ik niet hahaha
En nee ik heb nog geen naam..
Maandag 29 September 2008 10:03 am
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 1 December 2008 8:29 pm