De advertentie van de Huisdiersuper

Jesse de jardine

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Poicephalus forum (bonte boer, meijer papegaai en Jardine)

Auteur Onderwerp
Diiana
Beginnende vlieger

Jesse de jardine  Reageer met quote  

We hebben vandaag onze jardine opgehaald. Hij/zij heet Jessie. Jessie heeft toen ze net thuis kwam meteen al een gouden armbandje doorgeknipt en toen een stukje opgegeten. Neutral Hoop niet dat het kwaad kan, maar ze deed het zo vlug.. Jessie is 6 maanden en een beetje in de pubertijd. Jessie en Bubba zijn beide even bang voor elkaar. Ze hebben dus ook nog niet echt kennis gemaakt.
Bericht Donderdag 11 September 2008 5:30 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Gefeliciteerd, ik dacht dat je jardientje jonger was.
Bericht Donderdag 11 September 2008 6:23 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: Jesse de jardine  Reageer met quote  

Gefeliciteerd met de thuiskomst van Jesse! Very Happy Heb je al foto's van haar gemaakt? Twisted Evil
Goud reageert toch niet met andere stoffen? Misschien voor de zekerheid de vogelarts bellen? Smile
Bericht Donderdag 11 September 2008 6:30 pm
Diiana
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Bedankt! Ja, ik zou morgen even bellen want nu is het een beetje laat. Maar we gaan Jesse een andere naam geven want m'n vriend vind de naam helemaal niet leuk..

We wilde toch maar geen baby jardine. We hadden liever een wat oudere die we verder konde opvoeden. En eigenlijk is hij nog niet zo heel oud, maar hij moest weg wegens tijdgebrek en hij was niet zo vriendelijk tegenover kinderen.
Bericht Donderdag 11 September 2008 7:29 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Van harte gefeliciteerd met jullie Jardine. Is wel een snelle om al een probleempje voor te doen precies Laughing Laughing Laughing
Hopelijk is alles in orde Rolling Eyes
Bericht Donderdag 11 September 2008 7:56 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat jammer dat hij niet zo vriendelijk was.
De vraag van een hondenfokker waar ik destijds langs was geweest was altijd: wat heeft het kind gedaan? Kinderen kunnen best vervelend zijn tegen dieren.

Had eens een verhaal gelezen van een kind die een kaketoe had bespoten (?) met bleek. Sad
Bericht Vrijdag 12 September 2008 8:28 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

O nee zeg. Ja, heb ook al vaak nare verhalen gehoord maar dan van honden en kinderen. Was zo een hond die altijd nietjes in zich kreeg door dat kind en die hond had dat altijd verdragen en nooit gebeten, tot op een dag. (kon het ook anders na al die tijd het verdragen te hebben) en wat was het resultaat. Het was alweer een Rottweiler die niet te vertrouwen was en moest onmiddellijk afgemaakt. Ik vond dat die hond een held was dat hij zoveel verdragen had en het zolang allemaal had laten gebeuren. Snap niet waar die ouders op dat moment waren trouwens. Maar de hond werd gestraft omdat hij de pijn niet langer kon verdragen. Crying or Very sad
Bericht Vrijdag 12 September 2008 9:34 am
WendyBroer
Fladderaar

Reageer met quote  

Is deze jardine uit Purmerend???
Bericht Vrijdag 12 September 2008 10:39 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Diiana
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ja, die is uit purmerend. Hopelijk is dat niet erg? Hij heet nu trouwens Miley.
Bericht Vrijdag 12 September 2008 11:30 am
WendyBroer
Fladderaar

Reageer met quote  

Nee het is niet erg. Dan heet zijn baasje Dennis. Tegen mij zeiden ze dat hij Simon heette. Er zaten wat rare dingen in het verhaal vandaar dat ik het maar niet gedaan heb.
Bericht Vrijdag 12 September 2008 11:31 am
Diiana
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ja klopt ja. Ach hij stond al zolang op internet, vond het best zielig. Daarom had ik liever geen baby, maar deze. Dan kon ik hem een goed huisje bieden. De testen zijn nu op de bus, maar verwacht dat alles wel goed is.

Maar ben blij dat je het niet gedaan hebt. Wink Het is zo'n schatje! Hij is al mee wezen douchen, helpt met het eten klaar maken en de pap van Bubba. En verder is die ook heel lief tegenover Bubba. Ook tegenover m'n vriend en mij is het een schat. Hij fluit heerlijk alles na en kwebbelt de hele tijd. We zijn super blij met Miley! Very Happy
Bericht Vrijdag 12 September 2008 11:35 am
WendyBroer
Fladderaar

Reageer met quote  

Hij was idd niet getest. Maar dat kon wel gebeuren. Het enige wat niet klopt was waarom hij weg moest. En de prijs die ze er voor betaald hadden.

Eerst was het 850 toen 750. En eerst wilde ze niet minder dag 600 hebben. En uiteindelijk was het niet minder dan 500. Dus hoop dat je niet teveel betaald hebt.

Als het goed is moet hij nu 7 maanden zijn.

Maar heel veel plezier met Miley Very Happy
Bericht Vrijdag 12 September 2008 11:41 am
Diiana
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Miley was 500 euro. Ze zeiden tegen mij dat hij nu ongeveer 6 maanden was. Maar ik denk dat Miley weg moest om de reden dat hij geen kinderen kan verdragen. Misschien wilde ze dat niet echt zeggen..
Bericht Vrijdag 12 September 2008 11:45 am
WendyBroer
Fladderaar

Reageer met quote  

Nee dat hadden ze me wel gezegd. Dat hij wel tam was maar niet voor kinderen geschikt was. Alleen het hele verhaal omheen werd steeds veranderd. Vandaar dat ik het niet helemaal vertrouwde. Het leek me zo op de foto wel een leuk vogeltje...
Bericht Vrijdag 12 September 2008 11:47 am
Diiana
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ja is hij ook. Het is een rustige vogel, die net als wat hij nu aan het doen is, een beetje brabbelt in z'n eigen taaltje. Ook zit hij het liefst in z'n kooi, ook al staat die gewoon open als ik thuis ben.
Bericht Vrijdag 12 September 2008 11:50 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 1 December 2008 8:51 pm
  Berichten van afgelopen: