|
|
|
Laura B
Moderator

ja die heb ik ook zien staan...was een beetje bang dat het om DE dennis ging...
fijn dat hij bij jullie wel goed terecht is gekomen!! |
Vrijdag 12 September 2008 1:37 pm |
|
|
Nel
Vlieger
|
JA, deze vogel heb ik ook gezien op marktplaats. Ik had ook mijn vraagtekens. In de advertentie stonds overigens ook dat ie niet vriendelijk was naar kinderen.
Veel plezier met Miley.  |
Zaterdag 13 September 2008 12:21 pm |
|
|
millie
Kamikaze piloot
quote:
Originally posted by Diiana
Bedankt! Ja, ik zou morgen even bellen want nu is het een beetje laat. Maar we gaan Jesse een andere naam geven want m'n vriend vind de naam helemaal niet leuk..
We wilde toch maar geen baby jardine. We hadden liever een wat oudere die we verder konde opvoeden. En eigenlijk is hij nog niet zo heel oud, maar hij moest weg wegens tijdgebrek en hij was niet zo vriendelijk tegenover kinderen.
Oh komt ze toevallig uit purmerend? |
Zaterdag 13 September 2008 3:46 pm |
|
|
|
|
millie
Kamikaze piloot
quote:
Ja, die is uit purmerend. Hopelijk is dat niet erg? Hij heet nu trouwens Miley.
Te snel hihihi niet goed gelezen.
Ze is iets ouder ik weet waar ze vandaan komt:) is vanaf dag 1 met de handgevoerd ze is geboren in maartensdijk en gekocht door iemand i nieuwkoop en die hebben hem verkocht aan mensen in purmerend hhihi
mis leuk voor je om te weten:) |
Zaterdag 13 September 2008 3:48 pm |
|
|
Nel
Vlieger
|
quote:
Originally posted by millie
quote:
Bedankt! Ja, ik zou morgen even bellen want nu is het een beetje laat. Maar we gaan Jesse een andere naam geven want m'n vriend vind de naam helemaal niet leuk..
We wilde toch maar geen baby jardine. We hadden liever een wat oudere die we verder konde opvoeden. En eigenlijk is hij nog niet zo heel oud, maar hij moest weg wegens tijdgebrek en hij was niet zo vriendelijk tegenover kinderen.
Oh komt ze toevallig uit purmerend?
Staat inderdaad op pag 1 volgens mij, Purmerend.  |
Zaterdag 13 September 2008 3:49 pm |
|
|
millie
Kamikaze piloot
ja klopt reageerde te snel.
Die dennis kweek of kweekte volgens mij pyrrhuras bbtjes en edels en had het jardientje geruild voor een edel en wat pyrrhura's |
Zaterdag 13 September 2008 3:51 pm |
|
|
|
|
Diiana
Beginnende vlieger
Hoe oud is Miley dan? En weet je misschien ook waarom ze hem weg deden, aangezien je meer over Miley weet dan ik.  |
Zondag 14 September 2008 7:42 am |
|
|
millie
Kamikaze piloot
Ik weet niet waarom die ene dennis hem weg deed hoor. Ik weer dat de mensen uit nieuwkoop miley en zijn 2 andere broertjes en zusjes toen ze 1 week oud waren kochten van een kweker in maartensdijk, deze bored al zijn eieren uit in een broedmachine waarom geen idee.
En dennis heeft hem met een week of 5 in nieuwkoop geruild. nou ik zeg wel iets ouder maar ik denk ook 7 a 8 maanden. |
Zondag 14 September 2008 8:32 am |
|
|
Diiana
Beginnende vlieger
Ach, maakt verder niet uit hoe oud Miley is. Wel jammer dat hij uit een broedmachine komt, hij is namelijk nu een beetje aan het puberen. En gedragsproblemen komen vaker voor bij broedmachine vogels. Maar mn vriend en ik zijn streng voor Miley met wat hij wel en niet mag. En tot nu toe gaat het goed. Alleen hij kan een heel irritant deuntje, namelijk van een telefoon. Dus als hij een beetje opgewonden raak, gaat hij rinkelen.
We gaan vandaag wandelen met Miley en de honden. Hoop dat het goed gaat.  |
Zondag 14 September 2008 9:40 am |
|
|
|
|
millie
Kamikaze piloot
En hoe is de wandeling gegaan? |
Zondag 14 September 2008 6:00 pm |
|
|
Diiana
Beginnende vlieger
Ze vond het geweldig! Ze was echt hartstikke lief, ook tegen kinderen deed ze niet chagarijnig maar liet ze zich gewoon knuffelen. Ze wilde de hele tijd overstappen, dan zat ze bij mn vriend, toen bij mn vader, toen bij mn broertje en toen weer bij mij. Ze bleef maar bezig, en toen we even gingen zitten vond ze het helemaal lekker in het zonnetje. Dat deed haar dus wel goed. Toen we thuis kwamen was ze ook heel moe en ging ze eten en toen even slapen. |
Maandag 15 September 2008 7:42 am |
|
|
Siem
Kuikentje
Wens je veel plezier met Miley!
Leuk dat jullie hem een fijn huisje hebben kunnen geven.. zo te horen verdient hij dat zeker! |
Donderdag 18 September 2008 1:15 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Hey wat fijn dat het zo goed ging! Ze is zo te horen een heel lief sociaal vogeltje. Heb je ook foto's gemaakt van de wandeling?  |
Zaterdag 20 September 2008 8:37 am |
|
|
Diiana
Beginnende vlieger
Nee, m'n vriend probeerde foto's te maken van Miley. Maar Miley draaide de hele tijd z'n hoofd weg. Dus toen werd hij chagarijnig en hebben we alleen foto's waar de honden en ik op staan.  |
Zaterdag 20 September 2008 1:18 pm |
|
|
Laura B
Moderator

Fijn dat het zo goed ging...hopelijk lukken de foto's volgende keer wel  |
Zaterdag 20 September 2008 7:39 pm |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende