ik zit met een probleempje als ik voortaan op de plaats zit of boven of in de keuken bezig ben begint coco te schreeuwen niet echt hard maar hij laat duidelijk merken dat ie het er niet mee eens is als ie me niet ziet
als ik dan me laat zien zonder aandacht aan hem te schenken is het al goed dit heeft ie nog nooit gedaan is dit nu omdat ie overal bij wil zijn?
ik weet ook niet goed hoe ik hier mee om moet gaan negeren of mezelf even laten horen hoop dat iemand een tip heeft
Wat ik wel eens gelezen heb is dat je als je in een andere ruimte bent en je papegaai roept dat je dan wel een geluid terug mag geven, zovan ik ben er wel. Dan stel je ze gerust.
Misschien komt het wel omdat hij nu alleen is en je niet meer hoeft te delen. Dat ie nu meer op je aan trekt.
Wat Esjo verteld daar zit het zeker in.
Maar vertel bijv.ook wat je gaat doen,en laat jezelf al horen vanuit de andere ruimte.
Reageer wel niet op elke roep,want dan heb je kans dat ze bezig gaan blijven.
Dinsdag 12 Juni 2007 12:37 pm
Fluffy Sue Site Admin
Re: wie heeft raad ??
Denk dat het inderdaad komt (Wat Esjo zei) doordat hij nu alleen is.. Eerder had hij waarschijnlijk niet zoveel behoefte.
Ik zou proberen me af te melden.. En pas naar beneden te gaan als je stil bent. --> Dan wel belonen omdat hij stil is. (Ben niet zo heel erg van terug roepen. Dat kan denk ik wel als ze normaal gaan roepen, of fluiten??)
zal het van dat afmelden eens proberen want als ik echt weg ga zeg ik ook altijd ff lief zijn he dan is vrouwtje zo terug en dan is ie rustig dus misschien dat dat wel werkt en zo niet ff met de rest van de tips aan de slag gaan dank je wel allemaal
Dinsdag 12 Juni 2007 8:32 pm
Fluffy Sue Site Admin
Kan je het ook proberen om het telkens iets te rekken? Had het net ook in een ander topic gezet.. Ik ben benieuwd of het ook bij gaaien werkt?
Dinsdag 12 Juni 2007 8:59 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 1 December 2008 9:43 pm