|
|
|
millie
Kamikaze piloot
als ik vragen mag waarvoor zijn die stapjes zag het ook op klokhuis maar waarvoor is het en hoe vaak moet je dat doen |
Donderdag 2 Maart 2006 10:21 am |
|
|
Laura B
Moderator

Als ik het goed begrijp Millie, dan moet je eigenlijk bij alles wat je met je gaai doet de stapjes uitvoeren, zodat het een automatisme wordt...Maar ik heb hier ook niet zoveel ervaring mee, dus de ervaren fluffen hier weten dat vast!  |
Donderdag 2 Maart 2006 10:56 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Hoi Millie. Die stapjes zijn vlg Hooimeijer de basis om goed met je papegaai om te gaan. (Respectvol) |
Donderdag 2 Maart 2006 11:07 pm |
|
|
|
|
millie
Kamikaze piloot
dus iedere keer als je hem pakt moet je dat eerst doen begrijp ik ??? |
Vrijdag 3 Maart 2006 8:11 am |
|
|
kadoes
Kamikaze piloot
ja dat heb je goed begrepen hahahaha.
als je het eenmaal gewent ben gaat het van zelf hoor. |
Vrijdag 3 Maart 2006 9:36 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ja, dat klopt. Iedere keer. Maar ehm, ik moet bekennen dat ik het niet altijd doe hoor. Wel met gaaien van andere mensen.  |
Vrijdag 3 Maart 2006 11:34 am |
|
|
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
Idem! Ik probeer er echt aan te denken bij gaaien van andere mensen. Bij Gizzie heb ik daar vaak geen tijd voor. Vooral niet als hij al uit zijn kooi is als ik binnenkom (zoals deze week, want de kinderen zijn vrij). Ik kom binnen en voor ik wat kan zeggen PATSSSSSSSSSSSSSSS gaaitje in mijn nek..
Maar eerlijk is eerlijk zodra ik niet gewenst gedrag bemerk ga ik meteen over op de stapjes en het werkt echt! |
Vrijdag 3 Maart 2006 4:36 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ha ha ha ja Gizzie is ook zooo snel. Die zit snel bij je. Snel, wendbaar, opgeblazen (ha ha ha) gaaitje!  |
Zaterdag 4 Maart 2006 1:41 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
hihi bij die slanke kip van mij is alleen zijn ego opgeblazen
Maar hij zit inderdaad vaak al kusjes uitdelend op mijn schouder voor ik nog maar iets als "hallo" heb kunnen zeggen
Als ik thuiskom van mijn werk en Gizmo zit nog in zijn kooi dan probeer ik er wel aan te denken om Gizmo volgens de stapjes te benaderen.
Het allermoeilijkst blijft het bij visite. Sommige mensen willen er maar niet aan dat je niet plotseling voor een kooi op kunt duiken. Ik leg iedere keer uit dat een gaaitje een prooidier is en jou als een roofdier beschouwt als je dat doet en daardoor bang en angstig verdrag kan vertonen. Maar ze willen het maar niet geloven, het ligt gewoon aan Gizmootje zelf als hij angstig zijn birdiebedje induikt en zeker niet aan hun...  |
Zaterdag 4 Maart 2006 1:49 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Wat een charmeurtje! Dus ook zijn charmes zijn flink opgeblazen! Ben benieuwd wanneer dat slanke lijfje gaat knallen ha ha!
Tja, sommige mensen die willen er inderdaad niet aan.. Als ze eventjes zouden nadenken zouden ze tot de conclusie komen dat het niet eens zo'n gek idee is!  |
Zaterdag 4 Maart 2006 1:57 pm |
|
|
Sjeffie
Net uit het ei
Wie weet er nog meer concrete voorbeelden te noemen?
Ik moet nog ff op weg geholpen worden... |
Maandag 31 Juli 2006 7:05 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Er zijn zóveel voorbeelden te bedenken.. Helaas ben ik ook niet zo'n ster in het bedenken ervan, vandaar deze topic.  |
Maandag 31 Juli 2006 7:25 pm |
|
|
|
|
Sjeffie
Net uit het ei
hihihi... ik wacht geduldig af |
Dinsdag 1 Augustus 2006 7:45 am |
|
|
alexandraatje73
Kuikentje
Nou, ik ga het proberen.
Ik denk dat ik het principe begrijp en ga het topic morgen op m'n gemak nog eens doornemen.
Ik had laatst een perongelukje van de 5 stapjes, gedeeltelijk dan wel, zonder dat ik van het bestaan ervan wist.
Ozzy was los en zat op het hoofd van Stan, ik zat te spelen met een glas wijn en dat trok z'n aandacht, ik zei tegen hem dat dit een glas wijn was en dat hij daar nog veeeeels te jong voor was, schijnbaar leuk genoeg want hij vloog aan op m'n arm en wou het glas hebben.
Nou was dit niet echt bedoeling maar het principe van aandacht vragen, de aandacht houden en reactie werkt absoluut.
Belonen kon ik alleen niet doen aangezien hij een duik nam in het glas....
Dat is niet voor herhaling vatbaar leek me zo.
Maar ik ga het zeker eens proberen volgens de 5 stapjes, ben benieuwd. |
Donderdag 11 Januari 2007 12:26 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Succes! Wat een grappenmaker dat hij zomaar in je glas dook! Vlg keer maar je hand erop houden?  |
Donderdag 11 Januari 2007 12:03 pm |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 8 September 2008 12:25 am
|
|
|
|
|