De advertentie van de Huisdiersuper

Stoute Teun...

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Sander
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Het ligt niet helemaal aan de mannen hoor Corrie.

Jaimy is helemaal verzot op mij. Ik kan alles met hem doen en hij heeft mij nog nooit gebeten (even afkloppen Smile ) maar hij heeft mijn vriendin ook een keer goed hard gebeten (nog niet tot bloedens toe, maar goed) Zij moet ook even niets meer van hem hebben.
Maar als mijn moeder een keertje langskomt vindt hij dat ook helemaal geweldig. Die kan ook alles met hem doen.

Ik weet niet wat het is dat Jaimy mijn vriendin niet mag, maar ik hoop dat het snel weer overgaat!
Bericht Maandag 16 Januari 2006 5:22 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
floyd
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

floyd mag de mannen niet
ik hoop dat het een soort pubber gedrag is
heb het idee dat ze de een meer mogen als de ander
en dat is bij ons mensen ook zo
alleen vallen wij iemand niet zomaar aan doorgaans
corrie,quinn,ryan en floyd
Bericht Maandag 16 Januari 2006 7:27 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Klopt hoor Sander, ons Mo'tje maakt niet echt onderscheid, hij is dol op ons allemaal en Hans heeft een heel speciaal plekje in zijn hartje omdat Hans altijd lekker warm is. Als Mo'tje moe is en Hans is in de buurt heeft die voor hij het weet een gaaitje onder zijn t-shirt of in zijn hand.
Bericht Maandag 16 Januari 2006 9:38 pm
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

ben ik ook met eens. Jacob komt alleen bij mij, ze stapt wel bij hubbie op de hand om dan meteen naar mij over te stappen, anders bijt ze hem. Alleen als hij wat eet, dan komt ze naar hem toe om te slijmen en wat mee te pikkne, maar daarna meteen weer naar mij. heel eenkennig dus ook.
Bericht Dinsdag 17 Januari 2006 9:23 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Mr. Green zijn het. Allemaal!
Mijn kleine Mr. Green kan nu wel haar 'opruimkunstje' dus je kunt die twee van jou sturen Patricia Exclamation Cool . Schreeuwen doet ze helaas nog steeds, we zijn al zo diep gezonken dat ze na 1-2 keer het commando 'stil' de doek (dekbedovertrek, iets anders past niet over haar riante villa)enkele minuten over haar huis krijgt. Onder uitbundige lof over 'mooi stil zijn' en zo, wordt die dan na een paar minuten weer weggehaald. Rolling Eyes
Bericht Dinsdag 17 Januari 2006 4:21 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

en dan is ze zo blij dat het weer licht is, dat ze het uitschreeuwt van plezier Very Happy Very Happy Very Happy Mss dat het negeren van haar schreeuwen helpt. Als ze merkt dat jullie er geen aandacht meer aan besteden dan is het ook nie tmeer leuk en verzint ze wat anders
Bericht Dinsdag 17 Januari 2006 4:24 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Dat negeren hebben we al een maand of tig achter de rug. We hebben er eigenlijk nooit op gereageerd, maar als ik de kamer uitga is het krijsen zonder ophouden. Als m'n mannen de kamer uitgaan roept ze ze een paar keer na en daar kunnen we allemaal prima mee leven. Maar de keel die ze opzet als ik vertrek is echt 'earpiercing'. En 't wordt, met al dat negeren en wel, eerder meer dan minder. Sad
Bericht Dinsdag 17 Januari 2006 4:27 pm
kadoes
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

jeetje zeg dat is erg lastig.

ik heb afgelopen week nachtdienst gehad en ben dus iedere keer wakker geworden van coco. halloooooooooo kiekeboeeeeee. enzenz...
ik moest daar eigenlijk wel om lachen(na sez nachten niet meer hoor)
maar gillen doen ze hier gelukkig (nog) niet.

ik hoop voor je dat je snel verbetering krijgt.
Bericht Dinsdag 17 Januari 2006 6:38 pm
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ai Marjet da's minder. Mo'tje roept ons ook na als we de kamer uitgaan maar echt hard is het niet. (als ik de kamer uitga houdt hij het wel het langst vol dat is wel zo)
Een "open doekje" krijgt voor je kleine actrice daar ineens een heel andere betekenis zo Wink
veel succes hoor ennuh......de wanneer kun je beginnen met het trainen van mijn tweetal? Cool zou er dan toch hoop zijn na al die lange jaren? Laughing
Bericht Dinsdag 17 Januari 2006 9:57 pm
jamy_nl
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Marjet
Mr. Green zijn het. Allemaal!
Mijn kleine Mr. Green kan nu wel haar 'opruimkunstje' dus je kunt die twee van jou sturen Patricia Exclamation Cool . Schreeuwen doet ze helaas nog steeds, we zijn al zo diep gezonken dat ze na 1-2 keer het commando 'stil' de doek (dekbedovertrek, iets anders past niet over haar riante villa)enkele minuten over haar huis krijgt. Onder uitbundige lof over 'mooi stil zijn' en zo, wordt die dan na een paar minuten weer weggehaald. Rolling Eyes

K*****T is dat gegil hè Marjet, je wordt er zelf ook zó moe en chagrijnig van!! (Ik tenminste wel, O&T hebben nu ook zo'n periode!!)

Eerst wilde ik (nog héél lollig) je de suggestie aan de hand doen je "mannen" het opruimkunstje eens zélf te laten doen.....
Nu zie ik de ernst van de zaak in.....
Toch een suggestie (niét lollig bedoelt!!)

Als jij de kamer uitloopt en Teun gaat weer zo tekeer.... kan één van jouw mannen Teun dan niet afleiden?? Met datzelfde kunstje bijvoorbeeld??!! Ik begrijp de afkeer en het negeren van je lief van Teun (na zó'n beet, zou ik dat ook doen!) maar misschien werkt het wél!! Is hij van z'n afkeer af en Teun van het gillen!! Ziet Teun dat de wereld niet vergaat als jij even wegloopt en gaat je lief het misschien wel leuk vinden Teun te "temmen".

Veel "misschien" en "als" maar wie weet werkt het! SUCCES!!!!!!
Bericht Dinsdag 17 Januari 2006 11:35 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Sterkte met de gillers hoor! Wink
Het is ook vervelend Confused ...Guano heeft zn periode? net gehad . Ik heb maar gedaan of ik doof was en steeds zelf meer herrie gemaakt voor ik hem zag...maar t is af en toe idd vermoeiend Wink

Zoals t bij Kadoes gaat is weer wel heel erg leuk Laughing Laughing Maar uhmmm 6 nachten? deed ie dat echt zo lang? Shocked Hmmm ja, dat is minder he? dan ken je de grap inmiddels wel Laughing
Bericht Dinsdag 17 Januari 2006 11:50 pm
kadoes
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

nou moet ik er bij zeggen dat ik me versproken heb,
voor mij was het nacht en voor coco was het natuurlijk gewoon dag.
ik had afgelopen nacht mijn laatste nacht dus heb van morgen maar vier uur geslapen en jawel hahahahaha toen was hij stil.

"s nachts is hij gewoon stil hoor tot in de lamellen open doe.
Bericht Woensdag 18 Januari 2006 1:07 pm
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

owhhhhh dat verandert de zaak Laughing
Bericht Woensdag 18 Januari 2006 2:05 pm
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Wat heb jij met O&T gedaam Jamy? Zat er ook aan te denken om de heren hier wat meer in te schakelen dan alleen mee te doen met het 'open doekje' (mooie woordspeling van Patricia)...
Maar dat meer herrie maken van Tommy lijkt me ook nog een mogelijkheid. Maar es over knersen Smile
Vandaag zat ze weer te loeien toen ik ff de kamer uit was, ging zoonlief -ná de waarschuwing- toch maar weer met de doek in de weer, zegt ze zodra de dat doorhad: oeioeioeioeioei Exclamation We hebben vreselijk gelachen Laughing
Bericht Woensdag 18 Januari 2006 4:48 pm
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing
hahahhahaha Marjet, wat is die Teun van jullie toch een portret!! Óf ze het doorheeft zeg. Ik zei het je toch, een eerste klas actrice heb je daar! Wink
Ik vind die tip van Jamy een hele goeie om eens uit te proberen. Je mannen inschakelen om Teun zoveel mogelijk af te leiden zodat ze merkt dat er nog veel meer entertainment in huis is dan dat supermarjetje. hihi ben benieuwd of ze er in trapt Wink
Bericht Woensdag 18 Januari 2006 4:54 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 1 December 2008 7:39 pm
  Berichten van afgelopen: