De advertentie van de Huisdiersuper

Oh Mijn God, Titi is geniaal

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Titi's mama
Vlieger

Oh Mijn God, Titi is geniaal  Reageer met quote  

Ik wist het natuurlijk al lang ( Wink ) maar Titi heeft bewezen geniaal te zijn. Ik heb een clicker en targetstick gekocht (eindelijk) en besloot eens wat te proberen. Ik hield het stokje bij zijn snavel en zei steeds "pak". Na 2 keer snapte hij al dat hij het stokje even in zijn snavel moest nemen en dat hij dan een klikje en een aai kreeg. Na 6 keer hield ik het een halve meter van hem af en rende hij naar het stickje om het in zijn snavel te nemen voor zijn click+aai! En dit dus allemaal met alleen mijn stem en een aai als beloning, ik hoefde hem niet eens om te kopen met lekkers! Mijn kleine slimpie. Hartje
Bericht Zaterdag 1 Maart 2008 10:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

zo Shocked dat heeft ie snel door! Veertje
maar hij moet nu natuurlijk wel het goeie voorbeeld gevenhe aan zn jongere broertje! Very Happy
Bericht Zaterdag 1 Maart 2008 10:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Titi's mama
Vlieger

Reageer met quote  

Inderdaad! Maar ik denk dat hij gewoon heel erg blij is met de aandacht. Hoewel we Titi veel aandacht geven, kan ik me wel voorstellen dat hij zich een beetje achtergesteld voelt. Hij hoefde ons eerst nooit te delen. En Joe is natuurlijk ook geniaal. Hij heeft al geleerd hoe hij zich moet krabben zonder om te vallen, en dat in een dag tijd. Laughing Laughing
Bericht Zaterdag 1 Maart 2008 10:35 pm
coco&joyce
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

dat is al goed van joe!
en tja dan kan titi niet achterblijven he!
Bericht Zaterdag 1 Maart 2008 10:49 pm
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Wat leuk dat je ook met titi bezig bent / gaat met de clicker. Stoer is dat toch als ze het zo snel snappen. Hartstikke knap van Titi. Dat wordt binnenkort natuurlijk wel wat filmpjes plaatsen Laughing
Bericht Zondag 2 Maart 2008 5:33 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Haha, knap hoor Titi en Joe natuurlijk ook. Dat vallen gaat er al snel uit. Joe is een rappe jongen. Titi, doe zo verder. Heel goed bezig hoor. Laughing
Bericht Maandag 3 Maart 2008 5:49 pm
Daantjuh
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

wow wat knap zeg!!!! Veertje
Bericht Maandag 3 Maart 2008 5:52 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: Oh Mijn God, Titi is geniaal  Reageer met quote  

Wow! Titi heeft het echt snel door zeg! Shocked Over snelle leerlingen gesproken.
Sommige vogels doen trouwens meer voor een kroel dan voor wat te eten. Jij hebt er volgens mij zo één. Laughing
Bericht Zaterdag 8 Maart 2008 7:45 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 1 December 2008 7:43 pm
  Berichten van afgelopen: