quote:Originally posted by Cosch
Ik woon niet zo ver bij jullie vandaan. Maar mijn vogels kun je niet aaien!
Dus daar heb je ook niks aan!
Het is idd wel verdrietig dat de kans van papegaaien met hun eigenaren ontmoeten er niet in zit! Het zal in Driebergen zijn dus dat is niet zo ver weg.
Een rare vraag misschien: zou ik ze toch eens mogen komen bewonderen?
Harry
Dinsdag 19 Juni 2007 5:09 pm
Cosch Vlieger
Is geen rare vraag. Misschien wel een raar antwoord.. Ik wil best een keer ergens afspreken (bijv op de fluffiesdag) zodat je ze es vast kunt houden enzo. Maar liever niet bij mij thuis. Niet persoonlijk bedoeld hoor
Ik hoop dat je dat begrijpt.
quote:Originally posted by Cosch
Is geen rare vraag. Misschien wel een raar antwoord.. Ik wil best een keer ergens afspreken (bijv op de fluffiesdag) zodat je ze es vast kunt houden enzo. Maar liever niet bij mij thuis. Niet persoonlijk bedoeld hoor
Ik hoop dat je dat begrijpt.
Ik laat mensen niet aan mn kinderen en dus ook niet aan mn gaaien zitten Handje geven (voor de kids) of opstappen (voor de vogels) is oke...maar verder niet. Al zouden ze t tolereren...dat wil nog niet zeggen dat ze t leuk vinden...en al zouden ze t leuk vinden, ik wil niet dat ze de hele tijd om aandacht en knuffels lopen te schooien zoals je soms in dierenwinkels ziet. Ze kunnen zich beter gewoon vermaken
Maar waarom mag je niets met vogels te maken hebben? 1 Zelf hebben snap ik mss nog wel...iemand kan er immers gewoon niet van houden (mn ex bv ) maar heeft ze verder reden er zooo tegen te zijn?
kayla vind knuffelen heel erg leuk, en wordt dan ook regelmatig over het bolletje geaaid
als ze in de kooi zit willen vreemden altijd een vinger door de tralies steken om haar te aaien, maar dan bijt ze .
ik zeg dan geen angst tonen en maak de deur open en aai haar.
en dan is ze super lief
de 2 aga's steffy en taffy houden niet zo van een aai over hun bolletje, en dan laat ik dat ook
Woensdag 20 Juni 2007 9:01 am
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 1 December 2008 8:01 pm