De advertentie van de Huisdiersuper

Iets leren zonder beloning van zaadje of iets dergelijks

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hahaha je wordt inderdaad wel vindingrijk van kieskeurige gaaien! Laughing
Bericht Maandag 18 Juni 2007 11:39 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Dat is een ding wat zeker is Surprised
Bericht Maandag 18 Juni 2007 12:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
koekkiemonster
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Wil
Och ik ben soms zo slim hihi Wink Laughing
Maar als ze weinig lusten, dan moet je wel een andere oplossing bedenken en dit werkt voor Charu perfect Very Happy
lol

Laughing Laughing
Bericht Maandag 18 Juni 2007 2:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik beloon wel met iets lekkers hoor! iig wel bij t clickeren Very Happy Pas als ze het echt goed kunnen en de klik weg is gevalen ga ik afwisselen met verbaal Wink Vlinder is alleen erg kort geboeid door iets lekkers dus dan ga ik soms zo nog even verder als hij t al aardig onder de knie heeft Smile Maar echt iets vanaf 0 aanleren...zonder dat hij weet wat t plan is, dat werkt niet zo goed zonder beloningen. Als ze iets bijna vanzelf laten zien is blij roepen dat t goed gaat wel vaak genoeg en ik dubbel hun beloning bij t clickeren ook vaak tot verbaal EN iets lekkers of geef de jackpot en dat is heeeel blij roepen en meer lekkers dan normaal Laughing

Rozijnen werken vaak goed, maar dan mogen ze nog maar een mini hapje. Inimini likje pindakaas doet helemaal wonderen en druif en zonnepit of pijnboompit werkt ook goed... een enkele keer krijgen ze zelfs koekkruimels . Ik geef dus ECHT HEEEL WEINIG!!!!

Met de clicker kun je ze ook wel aanleren iets als beloning te ervaren en ze iets leren te eten Smile Dan beloon je bv met koekkruim voor t eten van een zonnepit Laughing
Bericht Woensdag 20 Juni 2007 9:07 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Cosch
Vlieger

Reageer met quote  

Oh ok. Dan ben ik idd in de war. Ik dacht echt dat jij dat was.. waarvan de gaaien de stem ook echt als beloning zien! Laughing
Bericht Woensdag 20 Juni 2007 9:16 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zo zien ze dat ook Laughing Maar bij t clickeren wil ik iets hebben dat hun tot in t extreme aan t denken zet Cool Gewoon belonen doe je immers al zo vaak Very Happy
Bericht Woensdag 20 Juni 2007 9:24 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 1 December 2008 8:20 pm
  Berichten van afgelopen: