quote:Originally posted by Wil
Och ik ben soms zo slim hihi
Maar als ze weinig lusten, dan moet je wel een andere oplossing bedenken en dit werkt voor Charu perfect
Ik beloon wel met iets lekkers hoor! iig wel bij t clickeren Pas als ze het echt goed kunnen en de klik weg is gevalen ga ik afwisselen met verbaal Vlinder is alleen erg kort geboeid door iets lekkers dus dan ga ik soms zo nog even verder als hij t al aardig onder de knie heeft Maar echt iets vanaf 0 aanleren...zonder dat hij weet wat t plan is, dat werkt niet zo goed zonder beloningen. Als ze iets bijna vanzelf laten zien is blij roepen dat t goed gaat wel vaak genoeg en ik dubbel hun beloning bij t clickeren ook vaak tot verbaal EN iets lekkers of geef de jackpot en dat is heeeel blij roepen en meer lekkers dan normaal
Rozijnen werken vaak goed, maar dan mogen ze nog maar een mini hapje. Inimini likje pindakaas doet helemaal wonderen en druif en zonnepit of pijnboompit werkt ook goed... een enkele keer krijgen ze zelfs koekkruimels . Ik geef dus ECHT HEEEL WEINIG!!!!
Met de clicker kun je ze ook wel aanleren iets als beloning te ervaren en ze iets leren te eten Dan beloon je bv met koekkruim voor t eten van een zonnepit
Woensdag 20 Juni 2007 9:07 am
Cosch Vlieger
Oh ok. Dan ben ik idd in de war. Ik dacht echt dat jij dat was.. waarvan de gaaien de stem ook echt als beloning zien!