ben ik weer ff een vraagje over zn snavel die begint een beetje te bladderen hij had eerst heel veel wit erop zitten wat nu verandert in zwart is dit normaal
en zn pootjes zijn ook aan het vervellen is dit ook normaal?
maak me niet echt super zorgen want de va heeft er vandeweek ook niks van gezegd maar weet niet of ie het gezien heeft ik zag het vandaag pas vandaar
uhm ja behoorlijk hij had een bult in zn nek en dat was een luchtophopping hij bleek allemaal schimelsluieringen in zn luchtzakken te hebben ben iets van 4 weken met hm op en neer naar waalwijk gereden met hm maar nu gaat het allemaal weer goed gelukkig dankzij ook de pellets hijheeft altijd verkeerd eten gehad dus dat was een van de oorzaken heb toen een paar keer het gevoel gehad dat ik hm ging verliesen hij wou ook opeens niks meer van me wteen en als ik dan in de buurt kwam begon ie te bijten dat was eigenlijk het eerste wat ik merkte aan hm omdat ie dat normaal nooit doet maar de va was van de week ook over hm te spreken gelukkig maar
Oei dat is wel heftig geweest dan maar gelukkig dat hij er weer helemaal bovenop is gekomen fijn hoor!! Wat zit je dan ook in de rats heh, zo rot als je dier wat mankeert!
Maar kan je zien wat verkeerrde voeding allemaal kan veroorzaken zeg pff daarom wil ik Charu nu ook helemaal over doen op pellets.
Zaterdag ga ik weer halen bij Lorre&Co en dan moet ze er ook aan geloven
ik wil je niet bang maken hoor de ene gaai is de andere niet he coco was er gewoon gevoeliger voor de va zei dat amazones daar toch wat gevoeliger voor zijn weet niet of dit zo is maar ja zie nu wel het verschil
Donderdag 14 Juni 2007 9:51 pm
Fluffy Sue Site Admin
Re: coco's snavel en pootjes
Hier vervellen de snavels ook eens in de zoveel tijd. Bij Zazu mag ik er af en toe een vel vanaf trekken. (Als hij echt los zit)
Vervellende pootjes heb ik nog niet gezien?
Nee hoor wees gerust ik ben niet zo snel bang wel alert zeg ik altijd
Maar ik heb toen ook naar de verkeerde mensen geluisterd ivm dat pellets
maar grote onzin zou zijn etc. Maar door de goede info van Bert van Lorre&Co weet ik nu wel beter en ik heb me er de laatste tijd ook veel meer in verdiept. Ook mede door jullie goede info en ervaringen allemaal en dat je een vogel best wel van zaad af kan krijgen en kan laten overstappen op pellets.
In ieder geval deze week gaat ze echt 'om'!!
Ow maar Joyce dat van die pootjes, verrek zeg dat zag ik ook bij Shandor gisteren!!
zat al vandaag op te letten of hij er niet zelf aan zat te trekken hihi ahaaa dus dat hoort dan vast ook zo bij de grotere gaaien??
Bij Charu heb ik dat ook nog nooit gezien.
Donderdag 14 Juni 2007 9:56 pm
Fluffy Sue Site Admin
Ohhh gewoon witte randjes. Dat hebben ze hier ook wel een beetje. Ze zien er altijd een beetje scaly uit, die voetjes.