Picou de wereldreiziger

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hťt papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien en parkieten foto's/ filmpjes

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Picou de wereldreiziger  Reageer met quote  

Floranne heeft een fotoalbum aangemaakt wat ik niemand wil onthouden.. Shocked Hartje
http://www.fluffies.org/nl/fot.....va264.html
Bericht Woensdag 8 April 2009 6:51 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Heb het album gezien ja, prachtig is dat hť, smelt je echt van weg Hartje
Bericht Woensdag 8 April 2009 7:51 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Ja zo leuk Klappen
Bericht Woensdag 8 April 2009 8:10 am
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

leuk
Bericht Woensdag 8 April 2009 8:21 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oh Sue Nee! Nee! dat is mijn tekst...wereldreiziger Mr. Green

Het is een super gaaf album Veertje
Bericht Woensdag 8 April 2009 9:17 am
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

echt gaaf om te zien Ja Hartje
Bericht Woensdag 8 April 2009 9:22 am
floranne
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Embarassed We zijn wat verlegen met zoveel belangstelling en positieve reacties.Maar toch genieten we ervan,hoor! Very Happy

Echt ver of veel op reis gaan we niet.Het moet kunnen voor Picou!

Over wereldreiziger gesproken , we zouden heel gelukkig zijn als iemand ons informatie zou kunnen geven over landen waar we gemakkelijk binnen mogen met een papegaai (Frankrijk is zeer goed doenbaar , maar wel met nodige papieren van dierenartsen uit het voedselagentschap).

Zou Engeland en Spanje of ItaliŽ even goed gaan?(een vliegreis is uitgesloten met dieren)(ook staat BelgiŽ op een zwarte lijst voor vele landen, met al de vorige pest,griep en andere ziekten waar we in het verleden mee te kampen hebben gehad).
Bericht Woensdag 8 April 2009 12:57 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

engeland kun je uitsluiten. de dieren moeten eerst in quarantaine. dat wil je ze niet aandoen. dan ben je ze 6 maanden kwijt.
spanje is goed te doen en tsjechie ook. daar maken ze helemaal geen probleem als je de papieren maar hebt
Bericht Woensdag 8 April 2009 1:01 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
floranne
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Fijn !!! Zon

Zijn er bergen in TsjechiŽ en zeer rustige gebieden?Dan wordt het dit jaar TsjechiŽ.Nu nog een appartementje/studio zoeken,waar wij met een Picouke binnen mogen.
Bericht Woensdag 8 April 2009 4:26 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat grappig dat je je vakantie uitzoekt op Picou. Ik weet nog wel iets in Oostenrijk. De eigenaars hebben ook papegaaien: http://www.saalbach.net/hagleitner/DE/index.htm
Bericht Woensdag 8 April 2009 6:55 pm
floranne
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Lijkt ons mooi.
We gaan kijken waar dit juist ligt.
In elk geval dank je.

Ja hoe kunnen we nog op reis gaan zonder Picou? Hij zou , net als wij treuren!Hij vliegt van venster tot venster (volgt de wagen) elke morgen als we naar school gaan en schreeuwt echt dan vreselijk luid om mee te mogen , ook al is mijn echtgenoot dan nog enkele uren bij hem.Het zelfde doet hij , als mijn man gaat werken s'avonds, en wij zijn hier bij hem!

Elk afscheidje is hartverscheurend met zijn kreten, dus zeker nooit meer op reis zonder hem.

Eťn ding is wel spijtig, we hadden altijd naar Ierland ooit eens willen gaan (de roots van mijn echtgenoot liggen daar), maar dat zal dan niet gezamelijk kunnen ,vrees ik! (Zoals Alexandraatje ons wist in te lichten)
Bericht Woensdag 8 April 2009 7:18 pm
sabina/kippie
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

wat een geweldige foto's heerlijk om naar te kijken Veertje Veertje
Bericht Donderdag 9 April 2009 6:21 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Picou is dus een echt lid van het gezin! Dat is ook wel te zien op jullie foto's!

Esjo: Sorry dat ik je uitdrukking heb gebruikt. Vond 'm wel leuk. Mr. Green
Bericht Donderdag 9 April 2009 7:08 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laughing Laughing
Nou ja, het is ook zo. Picou heeft al meer gezien van het buitenland dan ik Very Happy
Bericht Donderdag 9 April 2009 8:24 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 25 April 2014 2:13 am
  Berichten van afgelopen: