De advertentie van de Huisdiersuper

kooi

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Lori forum, voor lori's

Auteur Onderwerp
bert
Eitje

kooi  Reageer met quote  

Op onze voorlichtingsavonden proberen we de mensen duidelijk te maken om de vogel zoveel mogelijk vrij in de kamer te houden en alleen snachts of als je weggaat in de kooi te zetten.

een kanarie in een kooitje vind ik ook niets, je kunt altijd een keer komen kijken hoe onze vogels zitten,

alleen is het erg moeilijk en niet wenselijk om kweekvogels los te laten vliegen. Je verstoort de vogel hiermee in hun omgeving en raken snel gestrest.

rust is het best voor de vogels samen met hun partner. Wink
Bericht Maandag 12 Maart 2007 4:24 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Ziya
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hier zijn ze altijd uit de kooi,
behalve als we slapen..
Bericht Maandag 12 Maart 2007 5:10 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: kooi  Reageer met quote  

Hoi Bert, probeer in het vervolg de 'reactie plaatsen' knop te gebruiken ipv de nieuw bericht knop. Wink Je opent nu telkens een nieuw topic.

Kan ik dan bij de kweekvogels? Ik neem aan dat ik vanachter glas moet kijken? (Wat zéér logisch is!!)

Maar wat over eventuele takjes met twijgjes? Smile
Bericht Maandag 12 Maart 2007 6:01 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
bert
Eitje

reactie  Reageer met quote  

Goed dat je dat ff zegt, kun je zien hoeveel ervaring ik heb met een forum, excuses

nee, bij mijn kweekvogels mogen geen andere mensen helaas ivm besmettings gevaren. Zelfs in de zaak kun je slechts de jonge vogels vanachter glas bekijken. Dit ivm de regels die we enorm hebben aangescherpt
Bericht Maandag 12 Maart 2007 10:38 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: reactie  Reageer met quote  

Da's prima hoor, het viel me gewoon op.. Wink Nu gaat het wel goed. Very Happy

Ja, ik snap dat je de regels hebt aangescherpt.. Maar omdat je dit zei: 'je kunt altijd een keer komen kijken hoe onze vogels zitten' dacht ik van: He???
Bericht Maandag 12 Maart 2007 10:51 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 1 December 2008 9:03 pm
  Berichten van afgelopen: