Noah en Elvis poging 1

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kweken met papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Mariss
Vlieger

Reageer met quote  

Wil ik de eitjes nummeren, zie ik dat er een barst in zit in het eitje dat er vandaag is gekomen helaas Sad
Bericht Maandag 5 Juli 2010 8:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

jammer. volgende keer beter. niet de moed opgeven hoor
Bericht Dinsdag 6 Juli 2010 6:41 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ow, jammer voor je zeg. Hopelijk blijft het eitje dat er nu nog ligt wel intact.
Bericht Dinsdag 6 Juli 2010 8:43 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Mariss
Vlieger

Reageer met quote  

Ik wil graag dat dit topic gesloten wordt. De kweek is stopgezet, omdat Noah met spoed naar de vogelarts is gegaan. Ik open als ik meer weet wel een ander topic. Maar t gaat nu echt niet goed.
Bericht Woensdag 7 Juli 2010 9:47 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ow nee zeg. Hou ons aub op de hoogte. Ik ga het topic openlaten, mensen zullen je willen steunen en die kan je nu echt wel gebruiken lijkt me. Veel sterkte en hoop dat alles goedkomt. Troosten
Bericht Woensdag 7 Juli 2010 10:49 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Mariss
Vlieger

Reageer met quote  

Hier heb ik t nieuwe topic geopend. Ik hoop zo dat ik geen nieuw topic moet openen bij de regenboogbrug http://fluffies.org/nl/bericht295675.html#295675
Bericht Woensdag 7 Juli 2010 11:31 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nog niet aan denken hoor, Noah is een vechter en zal alles geven wat ze kan, daar ben ik van overtuigd.

Sterkte Mariss Troosten
Bericht Woensdag 7 Juli 2010 11:42 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Donderdag 17 Mei 2012 7:05 am
  Berichten van afgelopen: