mijn meyer papegaai legt een ei!!! HELP!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kweken met papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hey wat fantastisch om te horen dat ze weer de oude is! Ik vind het bijzonder om te horen dat jouw zwangerschap ook z'n uitwerking kan hebben op je vogel. Wat zijn ze toch wonderlijk he?
Hoe lang moet je zelf nog als ik vragen mag? Smile
Bericht Zaterdag 28 Juni 2008 10:42 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
mara
Eitje

Reageer met quote  

ja grappig he. zo zie je maar weer hoe intelligent papegaaien eigenlijk zijn. dat ze dat gewoon kunnen aanvoelen Very Happy
Ik moet nu nog 5 weekjes. wordt dus erg spannend. af en toe zet ik pakie op mn buik. als de kleine begint te trappelen zie je heel die vogel heen en weer gaan. Laughing grappig gezicht, en eigenlijk maakt pakie er niet zo veel van. blijft gewoon zitten.

groetjes tamara
Bericht Zondag 29 Juni 2008 9:34 am
 Gebruikers profiel bekijken  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Oh dat is inderdaad nog eventjes.. Spannend inderdaad! Hopelijk wordt het niet al te warm, want dat lijkt me nu niet zo prettig voor je.
Wat grappig dat Pakie heen en weer gaat op je buik als de kleine trappelt. Goed trouwens dat je hem zo betrekt bij je zwangerschap. Dat kan alleen maar positief zijn!
Bericht Zondag 29 Juni 2008 11:14 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Dinsdag 7 Oktober 2008 10:41 am
  Berichten van afgelopen: