Wat was er nou gebeurt, ik leg altijd zaagsel op de bodem van de blokken en wat papier etc in de kooi zodat ze een nestje kan maken, nu had Tweety al het zaagsel helemaal versnipperd. dus Remi lag op een te gladde bodem ook wel sprijtpoten genoemd.
Gister heb ik het blok vol gestopt met nestmateriaal en verdomd Remi ligt op zijn buikje
Ik doe de moeder van Remi weg, omdat ik haar gekocht heb en niet naar haar ring gekeken had hoe oud ze is.
ze komt uit 2004 en heeft nu het 2e nestje niet zo een goed legsel meer. 2 eitjes 1 bevrucht en een mislukt eitje. Ik vind het sneu voor haar en Jade is nog zo jong die wil nog wel ff.
Tweety kan beter in huis gehouden worden het is een ontzettend rustig vogeltje. Nu heb ik een goed huisje voor haar gevonden waar ze nog lang en gelukkig zonder man kan leven. Alleen nu willen die mensen Remi ook graag, ik heb gezegd is goed. Maar ik heb zoveel met die kleine smurfje dat ik hem niet weg wil doen
Ik heb mezelf voorgenomen er in de vakantie nog even goed overna te denken. Misschien is het wel leuk voor Tweety haar kind als vriendje in een andere kooi.