|
|
|
WendyBroer
Fladderaar
|
| Treatweel waar zit het gat bij jullie |
|
|
Hoi Allemaal.
Ik heb voor okkie een Treatweel gekocht.
Alleen zit bij mij het gat zo raar geboord dat
als hij dan het nootje aan de onderkant heeft
hij er niet meer bij kan...
Hebben jullie het speeltje ook? En waar zit bij jullie het gat?
het gaat om dit speeltje
treat wheel
|
Zaterdag 19 Juli 2008 11:16 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
| Re: Treatweel waar zit het gat bij jullie |
|
|
Hmmm ik heb er twee. Waar is het gat bij jou geboord als ik vragen mag? Bij mij is het in het midden van die twee hindernissen geboord, een beetje tegen de buitenkant aan. (Ik hoop dat je mijn fantastische -not!- omschrijving een beetje kan volgen) |
Zondag 20 Juli 2008 10:10 am |
|
|
WendyBroer
Fladderaar
|
Ik heb er een foto van in mijn foto pagina gezet.
Casper waar ik hem gekocht heb wil hem wel ruilen maar dan ben ik 11,20 kwijt. En dat voor een speeltje van 14 euro. Zij gaven aan dat we hem dan zelf maar moesten uit dremelen.
Ik heb ook de maker maar is een mail gestuurd. En die zegt juist dat het zo hoord. En dat ze eerst bij de rand zaten maar dat dan het nootje eruit valt. En ze zeiden van hij kan makkelijk zijn pootje erin stoppen om het nootje te pakken. Nou ik hoef je niet te vertellen wat er allemaal fout gaat als hij dat zou doen
We gaan hem nu maar iets uit freezen.  |
Zondag 20 Juli 2008 1:56 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Jeetje, hij is inderdaad raar hoog geboord zeg. Bij mij zit het gat vrij dicht tegen de rand. Kan je geen contact opnemen met happybird? Zij maken die dingen toch? Misschien lost happybird het wel netjes op als hij je foto ziet. (Of heb je die al een mail gestuurd? 'de maker'?)
Het lijkt me niet dat dat gaat daar moet zitten hoor. Ik heb ze nog nooit zo gezien en ik kom redelijk vaak in winkels waar ze die speeltjes verkopen.  |
Zondag 20 Juli 2008 3:52 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Ik ken het speeltje eerlijk gezegd niet maar als ik het hier allemaal even volg dan vind ik het toch ook niet echt gaaitjes-veilig als ze er hun pootje in moeten steken om er hun lekkers uit te halen, Jezus, welke ongelukken gaan we dan lezen.  |
Zondag 20 Juli 2008 4:05 pm |
|
|
WendyBroer
Fladderaar
|
| Dierenspeciaalzaak Casper & happybird |
|
|
Ik heb Happybirds idd al gemaild. Zij zeggen dat het express iets van de rand af geboord is omdat zo het nootje er niet gelijk uit valt. En zij kwamen idd met de optie van poot in het speeltje.. nou dat gaat hier dus echt niet gebeuren. Ik hoor Okkie nu al gillen dat hij vast zit...
Ik heb ze een foto gestuurd dus ze weten waar het zit.
Dierenspeciaalzaak Casper wil het wel ruilen maar dan moet ik de verzendkosten heen en terug betalen. Dat is dan 11,20. Dat vind ik dus echt te veel...
We gaan hem nu maar zelf uit vrezen.
Vind het allemaal wel weer heel jammer.  |
Zondag 20 Juli 2008 4:25 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Ik vind inderdaad ook wel dat het een beetje een spijtige zaak is, toch zeker van de Happybirds want die zouden toch eerder wat verder moeten nadenken. Al zal veel toch ook weer meer met het geld te maken hebben natuurlijk. Dan liever het nootje er uitvallen dan het pootje knel komen te zitten zou ik zo denken. Of, de speeltjes beter uitdenken.  |
Zondag 20 Juli 2008 4:38 pm |
|
|
Whisper
Ervaren vlieger
| Dierenspeciaalzaak Casper |
|
|
Slecht van Happybird en Caspers vind ik.
Bij Caspers heb ik ook al ruilproblemen gehad. Ik had voor Sol een badje besteld en er bleek een spiegeltje in te zitten (stond niet in beschrijving of op foto). Ik mailde dat Sol er zo niet ingaat (hij in nogal schuchter, en als er dan een "andere vogel" inzit gelukkig wende hij er toch aan). Hun reactie was "er staat in onze voorwaarden dat het product kan afwijken van de beschrijving, dus jammer voor je". Grrrrr.
En dom van Happybird dat ze onveilig speelgoed ontwerpen. Speelgoed waar je een pootje in moet stoppen, werkelijk  |
Zondag 20 Juli 2008 6:38 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Hoe kan je dan eigenlijk nog vertrouwen op zo'n winkels als hun producten kunnen "afwijken van de beschrijving"?
Moet je dan echt alles zelf eerst gaan bekijken? Hoe ver ook? Nee, dat vind ik niet juist. Dan zouden ze eigenlijk met een "niet tevreden geld terug garantie moeten werken". Als het product aankomt en het is niet zoals je had gedacht en je het ongebruikt of ongeschonden terug kan sturen en laat ze je dan een tegoedbon maken, dan kan je iets anders kiezen. Dan heb je er nog iets aan maar nu is het eerder van "trek je plan ermee". Nee, vind ik ook niet correct. |
Zondag 20 Juli 2008 6:50 pm |
|
|
|
|
Whisper
Ervaren vlieger
quote:
Originally posted by Sarah
Hoe kan je dan eigenlijk nog vertrouwen op zo'n winkels als hun producten kunnen "afwijken van de beschrijving"?
Ja dat vind ik dus ook. Maar hun standpunt is "badje van grootte x = badje van grootte x, dus niet zeuren over details".  |
Zondag 20 Juli 2008 7:08 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Hahahahahaha, sorry maar je laatste reactie vind ik schitterend gezet.
Ja, op zo'n manier zijn ze natuurlijk voor niets meer aansprakelijk  |
Zondag 20 Juli 2008 7:31 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
quote:
Originally posted by Whisper
Hun reactie was "er staat in onze voorwaarden dat het product kan afwijken van de beschrijving, dus jammer voor je".
In principe hebben ze geen poot om op te staan. Zolang het geen voer ofzo is kan je het gewoon (wel op jouw kosten) terugsturen en moeten ze de kosten van het badje terugbetalen. Ik meen dat we het daar over hadden gehad destijds en dat de kosten van het verzenden de kosten van het bad overtroffen? |
Zondag 20 Juli 2008 7:35 pm |
|
|
|
|
WendyBroer
Fladderaar
|
Dat is nu dus ook het geval. Casper wil het wel omruilen. Maar dat kost net zoveel als een nieuwe kopen.
We gaan wel knutselen  |
Zondag 20 Juli 2008 7:51 pm |
|
|
Whisper
Ervaren vlieger
quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Ik meen dat we het daar over hadden gehad destijds en dat de kosten van het verzenden de kosten van het bad overtroffen?
Ja dat klopt, het mocht op mijn kosten wel terug. Maar dan zou ik meer kwijt zijn dan wanneer ik het ding gewoon zou houden en dat vind ik geen nette manier om met je klanten om te gaan als spullen niet kloppen. Als ik me nu bedacht had snap ik dat de verzendkosten voor mij zijn. Maar in dit geval was het product gewoon niet zoals beschreven. |
Zondag 20 Juli 2008 8:29 pm |
|
|
WendyBroer
Fladderaar
|
| Happybirds treat wheel - eve wiel |
|
|
Nou het verhaal krijgt nog een raar staartje... Wat blijkt er zijn 2 soorten Treat wheels.
De Happybird
Treat Wheel
en de
Eve snack wiel
Nu heb ik de echte "Happybird" besteld. En ik heb dus de "neppe" Eve wiel geleverd gekregen. Ben nu zover dat Happybirds gratis een nieuwe opstuurd naar Casper.
Van Casper heb ik nog niets gehoord. Ik heb gevraagd om een kosteloze oplossing voor mij te zoeken. |
Maandag 21 Juli 2008 4:38 pm |
|
|

|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zaterdag 6 September 2008 8:00 pm
|
|
|
|
|