|
|
|
Whisper
Ervaren vlieger
quote:
Originally posted by WendyBroer
Nu heb ik de echte "Happybird" besteld. En ik heb dus de "neppe" Eve wiel geleverd gekregen. Ben nu zover dat Happybirds gratis een nieuwe opstuurd naar Casper.
Wacht even, Casper levert de Eve wiel onder de naam Happy wiel, waardoor jij gedupeerd wordt, en dan krijgt
Casper
gratis een nieuw wiel?? Lijkt me sterk dat Casper per ongeluk de verkeerde wielen heeft ingekocht, dus waarom zij gecompenseerd worden i.p.v. jij is mij een raadsel. |
Maandag 21 Juli 2008 6:18 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Is dat nu wat Casper bedoelt met " ons product kan afwijken met de beschrijving"
Knap hoor,
En inderdaad vind ik het ook niet echt correct van Happybird, de originele moesten ze jou toesturen, niet naar Casper, die gaat er gewoon lekker nog eens op verdienen. Of moet ineens een ingeving van eerlijkheid en service krijgen. Sorry hoor, maar de klant is hier bedot en niet de verkoper. |
Maandag 21 Juli 2008 7:17 pm |
|
|
WendyBroer
Fladderaar
|
Het wordt een ruil actie. Maar Casper wenst nog niet zo heel hard mee te werken. Ja als ik de verzendkosten betaal wel.
ik weet niet waar de fout ligt. Het kan best zijn dat happybirds de verkeerde geleverd heeft natuurlijk...
Maar ik heb ze om een andere oplossing gevraagd die mij zo wie zo geen geld gaat kosten. |
Maandag 21 Juli 2008 8:19 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Ik zou het geloven dat jij er niks zou voor moeten betalen want anders ben je nog evenveel kwijt. Dat Casper niet zo wenst mee te werken snap ik niet zo goed, in de eerste plaats is het Casper die zijn producten bij levering moet gaan controleren, dan kan Casper al geen verkeerde producten in de winkel hebben liggen, is dat wel zo, oké, kan altijd een menselijk foutje gebeuren maar dan is het maar op zijn minst om die fout toe te geven en ook recht te zetten.
Een tevreden klant koopt nog, een ontevreden klant niet en mond aan mondreclame is nog steeds de beste, of in dit geval de slechtste reclame. |
Maandag 21 Juli 2008 8:25 pm |
|
|
Whisper
Ervaren vlieger
De fout ligt duidelijk bij Casper. Jij bestelde een Happy wiel en kreeg een Eve wiel. Erg slechte klantenservice dat ze dit niet kosteloos oplossen. |
Maandag 21 Juli 2008 9:20 pm |
|
|
WendyBroer
Fladderaar
|
Casper wenst tot nu toe niet toe te geven. En blijft volhouden dat ik de verzendkosten moet betalen. Mochten zij na ontvangst tot het zelfde oordeel komen dan storten ze de verzendkosten + kosten speeltje terug.
Echter zie ik het al weer fout gaan. En ben ik straks bijna 30 euro kwijt voor het speeltje wat ik nu al heb.
Heb nu gevraagd of ze me zekerheid willen geven dat ik het geld ook echt terug krijg. Want van de foto af kunnen ze toch al zien dat het de verkeerde is.
Zodra ik dat heb gaat het speeltje terug. |
Maandag 21 Juli 2008 10:20 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Hmmm, ik vind het allemaal wel wat raar hoor van die Casper. Wat een wantrouwen van hun kant uit terwijl zij toch in de fout zijn gegaan. Wat gaat het zijn als je straks je geld terug moet, sorry, maar dat was niet de afspraak. Zorg maar dat je stevig in je schoenen staat want zo'n mannen zijn tot veel in staat hoor. Als ze dan toch een afspraak zouden nakomen zou ik sterk vinden maar ik weet het niet, eerst zo lang wachten om over de brug te komen en nu dit.  |
Maandag 21 Juli 2008 10:25 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Wat een raar verhaal is dit zeg, Wendy! Ik heb toevallig gisteren nog bij de dierenwinkel gekeken naar verschillende treatwheels en de gaten. De gaten zitten allemaal aan de rand.
Ik vind het schandalig dat Casper zo moeilijk doet. Dit is echt zó slordig!
Hoe lang is het geleden dat je het treatwheel hebt ontvangen? |
Dinsdag 22 Juli 2008 9:52 am |
|
|
WendyBroer
Fladderaar
|
Ik heb hem donderdag ontvangen. En zaterdag heb ik ze gemeld dat hij niet goed is.
Ze blijven nu steeds het zelfde mailtje naar mij sturen dat ik dat ding op moet sturen en dat zij dan gaan kijken of hij goed is of niet. Ze gaan dus niet in op het commentaar dat het de verkeerde is. Ik word er wat moedeloos van.
 |
Dinsdag 22 Juli 2008 5:42 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Hmmm ik zou ze een fax sturen (sommige fax-apparaten laten de ontvangstbevestiging zien boven het faxbericht) met daarin het bericht dat je het product gewoon wil terugsturen. Je mag het namelijk gewoon terugsturen en dan MOET je je geld terugkrijgen. ( http://www.fluffies.org/nl/dag.....p2343.html ) Of het product niet was wat je hoopte doet in principe niet ter zake. Vervolgens kan je het product terugsturen. Zij moeten binnen 30 dagen je geld terugstorten.
Laatst aangepast door Fluffy Sue op Dinsdag 22 Juli 2008 6:26 pm, in totaal 1 keer bewerkt |
Dinsdag 22 Juli 2008 6:14 pm |
|
|
WendyBroer
Fladderaar
|
Ja dat weet ik... Maar dan ben ik 6,20 kwijt aan een fout wat niet mijn fout is.
Ik vind dat weg gegooid geld.
Wat ze nu ook voorstellen is hem terug sturen genoeg gefrankeerd. Hun gaan bepalen of het goed of fout is. En daarna krijg ik of 14,90 terug of 21,10 terug.
Maar ik wil er geen extra kosten aan kwijt zijn.
Het is niet iets wat ik fout heb gedaan.
Zij willen ook niet bevestigen dat ze inplaats van de Happybird de Eve gestuurd hebben. |
Dinsdag 22 Juli 2008 6:25 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Tja, dat is altijd lastig bij internet aankopen. De consumentenbescherming geldt niet voor de verzendkosten. (Dat wil niet zeggen dat het niet mogelijk is om de verzendkosten niet terug te krijgen, maar da's een andere weg..)
Zat er een kaartje bij je treatwheel? Of kreeg je 'm zonder prijskaartje etc? |
Dinsdag 22 Juli 2008 6:32 pm |
|
|
|
|
WendyBroer
Fladderaar
|
er zat zo'n happybird kaartje aanvast.
daardoor wist ik ook dat happybirds hem geleverd had.
ze hebben nu gezegd stuur terug en je kriijgt je geld + verzendkosten terug. Maar ja eigenlijk vertrouw ik het voor geen meter meer.
Ik heb straks 2 kippen. Misschien laat ik het maar zo. Neem ik het verlies maar. Vergroot het gat. En haal een andere bij de vogelkelder. Dan kan ik hem ten minste zien...
Casper kan de boom in van mij. Daar bestel ik dus nooit meer wat. |
Dinsdag 22 Juli 2008 7:00 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Als ze dat zeggen zou ik het toch proberen hoor. Ik zou ze van te voren wel zeggen dat het speeltje eraan komt. Ik denk nl niet dat het speeltje (met groot gat) enige uitdaging zal bieden..  |
Dinsdag 22 Juli 2008 7:06 pm |
|
|
WendyBroer
Fladderaar
|
Okkie is niet zo heel slim
Misschien een gleuf vrezen zodat hij de noot iets op moet tillen voordat hij hem eruit krijgt  |
Dinsdag 22 Juli 2008 7:16 pm |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 6 Oktober 2008 1:52 pm
|
|
|
|
|