De advertentie van de Huisdiersuper

Papegaaienspeelgoed

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kooien, speelbomen, volieres, papegaaienspeelgoed

Auteur Onderwerp
Marloes-Anna-Onno
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue

Weet je, je kan ze wel een speelgoedloze kooi geven, omdat er anders iets zou kunnen gebeuren maar ik betwijfel of ze dat zouden waarderen?

hihi volgens mij heb ik dan Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad bonte boertjes die er ongeveer zo uitzien!
Bericht Donderdag 28 December 2006 4:16 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ohhhh jaaaa! Bb'tjes kunnen er zó boos uitzien! Laughing Vanmorgen had ik Iago meegenomen om te douchen. Man, zijn ogen ontploften bijna!
Iago is de enige die hier boos kan kijken met z'n oogjes. Laughing
Bericht Donderdag 28 December 2006 4:25 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Ziya
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja, bonte boeren kunnen echt wel boos kijken! Shocked
Bericht Donderdag 28 December 2006 4:35 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zooooo boos soms, ja hahaha, Cleo kan ook zo boos grommen als ik zeg dat ze iets niet mag of als ik met de nagelvijl aan kom zetten... Very Happy Very Happy
Bericht Donderdag 28 December 2006 9:50 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Marloes-Anna-Onno
wat ze ook doen bij mij is als ze gekleurde hout speeltjes hebben, zon gekleurd blokje meenemen naar hun waterbak en daar dat gekleurde blokje in de water drenken, en soms kom ik thuis en dan is het hele bakje water weer rood, of groen.

Is dat wel gezond die kleurstoffen.

Smile Die kleurstof geeft af omdat t levensmiddelkleurstof is...eigenlijk is het dus een goed teken Wink Sommige kleuren zijn minder natuurlijk dan anderen, maar lijkt me altijd beter dan verf Smile
Bericht Vrijdag 29 December 2006 2:22 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Laura B
Zooooo boos soms, ja hahaha, Cleo kan ook zo boos grommen als ik zeg dat ze iets niet mag of als ik met de nagelvijl aan kom zetten... Very Happy Very Happy

Ohhh de bonte boerengrom! Die is echt berucht! Shocked Laughing
Bericht Vrijdag 29 December 2006 6:11 pm
Getvincky_4
Eitje

papegaaienspeelgoed vervangen  Reageer met quote  

Hallo,
ik was op zoek op t web naar het adres van Classica papegaaienspeelgoed Thailand, en kwam toen bij jullie vraag terecht; en ik heb het antwoord!
Ik studeer diergeneeskunde en we hebben het een en ander geleerd over dit onderwerp. De waarschuwing wordt om een aantal redenen (verplicht) op het label gezet; namelijk 1. om verwondingen van je dier te voorkomen 2. om meer producten te verkopen 3. omdat er, net als bij een hoop (ouderwets) kinderspeelgoed weekmakers zijn toegevoegd aan sommige materialen (vooral plastics); als je papegaai dit zou opeten, zijn niet enkel de splinters gevaarlijk voor zijn organen, maar zitten er ook kankerverwekkende en giftige stoffen in. En ten laatste 4. helaas, maar waar: om schadeclaims in het geval van 1 en 3 te voorkomen.
Nu kan iedere papegaaienliefhebber met een beetje gezond verstand natuurlijk zelf wel inschatten wanneer speelgoed gevaarlijk wordt of echt aan vervanging toe is; en het is natuurlijk belangrijk dat je je dier een beetje in de gaten houdt wanneer hij speelt. Maar dit is dus het antwoord op jullie vraag...
Indien iemand het adres weet van Classica premium products papegaaienspeelgoed in Thailand... stuur het alsjeblieft door, want dat maakt een hoop spullen een stuk goedkoper!
Bericht Zaterdag 6 Januari 2007 5:14 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Marloes-Anna-Onno
Vlieger

Reageer met quote  

Hoi
bedankt voor je antwoord.
Bericht Zaterdag 6 Januari 2007 9:00 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar: