De advertentie van de Huisdiersuper

kooi schoonmaken

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kooien, speelbomen, volieres, papegaaienspeelgoed

Auteur Onderwerp
vera
Eitje

kooi schoonmaken  Reageer met quote  

even een vraagje: hoe snel ruiken jullie je kooi na het schoonmaken alweer?Ik heb de kooi zondagavond schoongemaakt en begin hem nu al weer te ruiken,dus eigenlijk na 4 dagen al.
ik haal iedere dag de strontjes eruit en de etensresten van groente ed,maar toch ruik ik hem nu al weer.
hoe kan dat?
ik sop hem iedere week (was de bedoeling) helemaal uit en doe er schone houtsnippers in,ik haal dagelijks de strontjes overal af en maak de drink en voerbakjes schoon.
is het normaal dat ie zo snel al weer ruikt?
ze eten wel gedeeltelijk pellets (nutribird) kan het komen dat de kooi daardoor sneller ruikt?ze hebben wel gewoon normale ontlasting.
Bericht Donderdag 14 December 2006 12:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Danny
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat zou natuurlijk kunnen!!
Maar ruik je niet je gaaitjes??
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen of niet??
Bericht Donderdag 14 December 2006 12:38 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
vera
Eitje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Danny
Dat zou natuurlijk kunnen!!
Maar ruik je niet je gaaitjes??
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen of niet??

nee normaal ruik ik ze niet,ook niet als ze bij me zitten,het is een hele muffe lucht en ik ruik het ook pas na 4 dagen.
Bericht Donderdag 14 December 2006 12:44 pm
Danny
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Mss. tussendoor dan eens gewoon even met een vochtig doekje door de kooi gaan!!!
Bericht Donderdag 14 December 2006 12:48 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: kooi schoonmaken  Reageer met quote  

Hmmm poepen je gaaitjes erg nat? Iago poept namelijk erg nat en dat ruik je behoorlijk. Ik heb sinds kort een plaatje acryl in de kooien. Dat is gemakkelijker schoon te maken. Very Happy

Het kan heeeel goed aan de pellets liggen! Zijn het gekleurde pellets, die nutribird? Ik had gemerkt dat ze van prettybird ook héél vies gaan ruiken. Shocked
Bericht Donderdag 14 December 2006 12:51 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
vera
Eitje

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Hmmm poepen je gaaitjes erg nat? Iago poept namelijk erg nat en dat ruik je behoorlijk. Ik heb sinds kort een plaatje acryl in de kooien. Dat is gemakkelijker schoon te maken. Very Happy

Het kan heeeel goed aan de pellets liggen! Zijn het gekleurde pellets, die nutribird? Ik had gemerkt dat ze van prettybird ook héél vies gaan ruiken. Shocked

de pellets zijn niet gekleurd.
ze hebben wel mooie ontlasting moet ik zeggen,maar ja hoe het dan zo snel kan ruiken?
ik haal ook dagelijks een doenke over de stokken en maak de voer en drinkbakjes choon.snap er niks van!
Bericht Donderdag 14 December 2006 1:10 pm
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ik vind de nutibird pellets zoiezo al niet lekker ruiken al vergelijk je het met harrison en scenic
Bericht Donderdag 14 December 2006 1:41 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Hmmm volgens mij verschilt het ook van vogel tot vogel hoor. Iago bijvoorbeeld ruikt niet zo superfijn. Zazu ruik ik bijna niet. Rolling Eyes
Bericht Donderdag 14 December 2006 11:26 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Dinsdag 2 December 2008 1:46 am
  Berichten van afgelopen: