JOEPIE!!! the postman only ringed once.... LOL

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kooien, speelbomen, volieres, papegaaienspeelgoed

Auteur Onderwerp
ellenparrot
Vlieger

JOEPIE!!! the postman only ringed once.... LOL  Reageer met quote  

Mijn bestelling is bezorgd.. Yeah!! en nu zijn jullie natuurlijk benieuwd wát er is bezorgd... nou... ssseg maar..... Neutral

Mijn paps moest spijtig genoeg zijn autootje verkopen en nu heeft ie besloten dat wij (drie dochters) een deel ervan krijgen. Ik had dus een extraatje van EUR 2000,--. Waarvan ik de helft echt wel 'netjes' op mijn spaarrekening ga zetten. Maar de andere helft?? juist!! NIEUWE KOOI voor Tombo!! En wat voor eentje... een echte Montana Hacienda playtop, met allemaal nieuwe dingen er ook in, en speeltjes, etc. Ik heb mij dit weekend heerlijk 'uitgeleefd' op www.happybird.nl. Wat een top zaak! De eigenaar Carel belde mij al snel terug na mijn bestelling ivm wat vraagjes e.d. En gisteren heeft hij het al op de post gedaan en net is alles dus bezorgd!

Dit is de kooi:
http://i196.photobucket.com/al.....3022gr.jpg

Twee java takken voor erin besteld, een mooie schommel (slijtstok), speeltjes, een touw nog voor in de kooi etc.

Maar ja... dat was nog geen 1000 euro natuurlijk dus kon ik nog meer aanschaffen. Nanaaa!

Ik heb een mooie villa filou speelboom ook besteld! Voor Tommy en Mickey. Astrid maakt hem helemaal zoals ik het wel en bijv ene kant wat dikker touw en rechts wat dunner voor resp. grijze en bb. Ook gaat Astrid een stukje voor Pakara schrijven en de bouw van mijn boom zal ze daarvoor gebruiken,een leuke bijkomstigheid.

zo'n soort speelboom heb ik besteld, iig qua maten e.d.:
http://i196.photobucket.com/al.....gels01.jpg

Ik ben er SUPER blij mee! Maar dat kunnen jullie je vast wel voorstellen.
Loes (vriendin) komt binnenkort helpen met de kooi, want dat kan ik niet alleen, dan erbij is ie best groot ! Shocked

Ik ben benieuwd hoe die grijze donderstraal erop gaat reageren!!! Very Happy
Bericht Dinsdag 22 Juli 2008 1:00 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oooo, kan geloven dat je gelukkig bent, top hoor Veertje . Als die grijze donderstraal daar niet gelukkig mee is dan mag je altijd richting België komen, amai, prachtig joh. Die speelboom vind ik ook super. Dat komt er ook ooit nog wel, maar zal nog wel eventjes moeten sparen vrees ik, eerst onze Berner erdoor zien te krijgen met haar poten, morgen is al een operatie dus die zullen we maar eerst betalen best denk ik zo. Confused
Jos klimt nog maar ff over de zetel en zo, vind ie ook super. Knappe keuze gemaakt hoor Ellen, echt goede smaak. Veertje Veertje Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 22 Juli 2008 1:14 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Remco
Vlieger

Reageer met quote  

Oh wat een prachtige kooi en speelboom. Kan me zeker voorstellen dat je daar super blij mee bent. Bij Villafilou hebben ze mooi spul he.
ze zullen het vast en zeker zeer op prijs stellen dat je dit voor ze hebt gehaald.
Bericht Dinsdag 22 Juli 2008 2:53 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
ellenparrot
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Oooo, kan geloven dat je gelukkig bent, top hoor Veertje . Als die grijze donderstraal daar niet gelukkig mee is dan mag je altijd richting België komen, amai, prachtig joh. Die speelboom vind ik ook super. Dat komt er ook ooit nog wel, maar zal nog wel eventjes moeten sparen vrees ik, eerst onze Berner erdoor zien te krijgen met haar poten, morgen is al een operatie dus die zullen we maar eerst betalen best denk ik zo. Confused
Jos klimt nog maar ff over de zetel en zo, vind ie ook super. Knappe keuze gemaakt hoor Ellen, echt goede smaak. Veertje Veertje Laughing Laughing

dank je wel! Ja joh.. Tommy heeft het een keer gepresteerd met een ´eng speeltje´ om zijn halve borst kaal te plukken. Hij plukte nooit..! Crying or Very sad Ik heb daar erg van gebaald.. ik had dat nieuwe speeltje niet eerst buiten de kooi gehangen, gelijk erin.. het was ook nix schokkends.. met hout en touw e.d.. en hij had al vaker zoiets dergelijks gehad en zat dat dan heerlijk te slopen.. maar nu kwam ik uit mijn werk en de hele bodem van de kooi lag vol grijze veertjes. Shocked Maar ja.. ik zal wel in denieuwe kooi eerst wat oude vertrouwde dingen erin doen.. en dan zien we wel. Misschien komt mijn vriendin Loes vrijdag al helpen... ben benieuwd!
Bericht Dinsdag 22 Juli 2008 4:05 pm
ellenparrot
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Remco
Oh wat een prachtige kooi en speelboom. Kan me zeker voorstellen dat je daar super blij mee bent. Bij Villafilou hebben ze mooi spul he. ze zullen het vast en zeker zeer op prijs stellen dat je dit voor ze hebt gehaald.

dank je wel, Remco!
Bericht Dinsdag 22 Juli 2008 4:07 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by ellenparrot
quote:
Originally posted by Sarah

dank je wel! Ja joh.. Tommy heeft het een keer gepresteerd met een ´eng speeltje´ om zijn halve borst kaal te plukken. Hij plukte nooit..! Crying or Very sad Ik heb daar erg van gebaald.. ik had dat nieuwe speeltje niet eerst buiten de kooi gehangen, gelijk erin.. het was ook nix schokkends.. met hout en touw e.d.. en hij had al vaker zoiets dergelijks gehad en zat dat dan heerlijk te slopen.. maar nu kwam ik uit mijn werk en de hele bodem van de kooi lag vol grijze veertjes. Shocked Maar ja.. ik zal wel in denieuwe kooi eerst wat oude vertrouwde dingen erin doen.. en dan zien we wel. Misschien komt mijn vriendin Loes vrijdag al helpen... ben benieuwd!

Grijsjes zijn soms moeilijk te voorspellen. Ik hang eerlijk gezegd nooit iets eerst buiten de kooi en 1 enkele keer heeft ie 2 dagen niet in de buurt gekomen van een speeltje en toen heb ik er even mee gespeeld toen het in zijn kooi hing en na 5 minuten was het zijn favoriet. Dat was zijn tiki-take-out. Sindsdien is het zijn absolute favoriet en als ik die eruithaal om te vullen dan klimt ie snel op mijn hand om zijn huisje niet alleen te laten gaan. Gekkerd.
Bericht Dinsdag 22 Juli 2008 6:32 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat gaaf zeg! Very Happy Ik ben erg benieuwd naar de foto's van Tommy in z'n nieuwe kooi. (Want dat plaatje voldoet natuurlijk niet he! Nee! Nee! )
Leuk dat je ook een nieuwe klimboom besteld hebt. Heb je een rvs lade onderin of eentje met een opstaande rand?
Bericht Woensdag 23 Juli 2008 10:39 am
stephen
Vlieger

Reageer met quote  

amai goeie keuze allemaal, ik kan me inbeelden dat hij zijn geluk niet opkan, nieuwe speeltjes, nieuwe kooi, klimboom enal.
veel plezier met alles he
ps en bedankt voor de site erop te zetten, die kende ik nog niet Laughing
Bericht Woensdag 23 Juli 2008 11:38 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
ellenparrot
Vlieger

Reageer met quote  

dank jullie wel! Vrijdag wordt de kooi als het goed is in elkaar gezet en ingericht, samen met vriendin. De speelboom heeft een levertijd van 4 tot 8 weken, moet tenslotte nog helemaal gemaakt worden. Het is met een opstaande rand (onderkant). Verder gaat Astrid het linkerdeel meer inrichten voor mijn grijsje, het rechterdeel krijgt weer wat dunner touw e.d. speciaal voor mijn bb.
Bericht Woensdag 23 Juli 2008 3:57 pm
ellenparrot
Vlieger

Reageer met quote  

foutjuh.. effe Apeldoorn bellen!!
Bericht Woensdag 23 Juli 2008 4:06 pm
ellenparrot
Vlieger

Reageer met quote  

de kooi is vanmiddag samen met een vriendin (en haar man) in elkaar gezet... hij is groot! Surprised maar oh zo gaaf. Ik probeer morgen ff foto's te plaatsen. Tommy is dapper.. ha ha. Heb wel een paar dezelfde dingen op dezelfde plek gedaan als uit de oude kooi, wwant hij moet al erg wennen. Hij heeft pas heel laat vanavond gegeten, maar zo zie je. Komt goed. Wink
Bericht Zaterdag 26 Juli 2008 12:07 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Heeey wat fijn dat Tommy zo snel gewend is in z'n nieuwe kooi. Kan ook niet anders met zo'n grote kooi. Wat ga je met de oude kooi doen?
Bericht Zaterdag 26 Juli 2008 10:53 am
ellenparrot
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Heeey wat fijn dat Tommy zo snel gewend is in z'n nieuwe kooi. Kan ook niet anders met zo'n grote kooi. Wat ga je met de oude kooi doen?

Hij moet nog veel ontdekken hoor, maar getresst is hij zeker niet! daar ben ik al super blij om!! OUde kooi wil ik naar iemand doen (gratis en zelf ophalen) die geen kooi kan kopen zelf. Heb wel iemand op het oog, maar dat is nog niet zeker.
Bericht Zaterdag 26 Juli 2008 11:02 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat leuk dat Tommy zo goed reageert op zijn nieuwe kooi. Knap hoor. Zal nu wel snel wennen. Veertje
Bericht Zaterdag 26 Juli 2008 11:27 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 29 Augustus 2008 11:18 pm
  Berichten van afgelopen: