|
|
|
Sarah
Moderator

|
|
|
quote:
Originally posted by PeCe
Ik vond het verschil in prijs veel te groot. Vandaar dat ik mijn aviator tuigjes wel direct bij
theparrotuniversity
heb besteld. Gevolg was 2 tuigjes voor afgerond 46 euro in plaats van afgerond 70 euro. Daarbij (mogelijk omdat er twee tuigjes werden besteld kreeg ik ook gratis een bird sitter dvd meegeleverd. 24 euro bespaard en nog een extra ook. Oh ja, er worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Als je het product in Nederland/België online koopt komen die er mogelijk nog boven op, wordt het verschil dus nog groter.
Voordeel is meer keus in assortiment, al hebben ze die voor een grijze roodstaart overal wel. Meer keus in kleuren. Levering meestal binnen een week. Enige is dat je besteld en betaald via een creditcard of paypal, is dat omslachtig, ja als je beiden niet hebt. Als je wel een creditcard of paypal account hebt, dan is er niets omslachtigs aan en heb je de bestelling in een week binnen.
De prijs van 34 euro ben ik ook vaker tegen gekomen. Ik den ook, zoals Rocco zegt, dat het een vaste prijs is.
De andere type tuigjes was bij mij en mijn vogels een ramp, maar de aviators vinden ze best makkelijk en accepteren ze graag. Vandaag nog met Frodo naar buiten geweest. Die heeft lekker buiten gezeten en zelfs met tuigje om lekker buiten gevlogen.
Ik heb dus inderdaad ook geen paypal account en geen creditcard , dat houd me inderdaad wel wat tegen om dan ook daar te bestellen moet ik eerlijk zeggen. Het is me allemaal vreemd en ik ben daar een echte kluns in . Ik maak in zo'n dingen zo makkelijk fouten dat ik dan die stap niet makkelijk zet om zo te kopen.  |
Maandag 7 Juli 2008 8:05 pm |
|
|
|
|
PeCe
Beginnende vlieger
Er zijn er meer dan je denkt die diezelfde problemen hebben en zodoende liever niet online kopen. Ook heb je met online altijd de twijfel of het wel verantwoord is, hoe vaak hoor je niet dat iemand wordt opgelicht. |
Dinsdag 8 Juli 2008 12:12 am |
|
|
Sarah
Moderator

Dat is wel waar maar hier gaat het toch om een site die positief gekend is toch.  |
Dinsdag 8 Juli 2008 7:58 am |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Sarah, je hebt geen creditcard nodig hoor. Je kan gewoon je bankrekening koppelen. Ik gebruik al een tijd paypal en heb nog nooit problemen gehad.
Als je het echt niet vertrouwt wil ik evt wel een tuigje voor je bestellen daar. |
Dinsdag 8 Juli 2008 9:39 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Ik ben gewoon zo'n leek in zo'n dingen . Wat moet dat stom overkomen Heb eigenlijk al dikwijls zo'n leuke dingen gezien maar nog nooit durven bestellen omdat ik er gewoon geen verstand van heb van paypal en die dingen. O, anders ga ik dat straks ff vragen aan Richard en dan stuur ik je nog een mailtje erover. Zou je misschien ook nog ff willen kijken bij mijn vraag van die transportkooi Sue? |
Dinsdag 8 Juli 2008 10:58 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Waarom stom? Dat je er niet bekend mee bent is niet een teken van stomheid ofzo. |
Dinsdag 8 Juli 2008 2:02 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Ja, oké, misschien heb ik mij fout uitgedrukt maar ik vind me ook niet echt wijs overkomen dat me dit niet lukt of dat ik dat niet aangedurfd heb nog om dat te doen. . Zo bedoelde ik het eigenlijk. |
Dinsdag 8 Juli 2008 2:21 pm |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Dinsdag 14 Oktober 2008 4:23 pm
|
|
|
|
|