|
|
|
esjo
Kamikaze piloot
Dat zal het zijn  |
Woensdag 9 Mei 2007 3:47 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ja zoiets ja. Ach, ik heb 'm maar uitgezet.  |
Woensdag 9 Mei 2007 9:27 pm |
|
|
Antonia
Ervaren vlieger
Ik heb voor Jacky ook pas zo'n tuigje gekocht.
Hij kon er niet aan wennen,want hij zat met z'n gewicht op de grens dus hij moest 'm ff passen,hij heeft de grootste maat
Het ging wel vrij snel om en ik heb 'm toen ook maar even aan gelaten. Dat ging eigenlijk best goed voor zo'n eerste keer.
Ik vroeg mij alleen iets af,ik heb begrepen dat ze ze niet langer dan twee uurtjes achter elkaar aan mogen houden,weten jullie waarom dat is ? |
Donderdag 10 Mei 2007 12:10 pm |
|
|
|
|
Danny
Moderator

Hey,wat leuk,Antonia.
Dat verhaal over 2 uur,wil ik dan ookwel meer over weten. |
Donderdag 10 Mei 2007 12:36 pm |
|
|
Ziya
Moderator

Niet meer dan 2 uur?  |
Donderdag 10 Mei 2007 3:47 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ik heb geen idee waarom dat niet mag? Misschien omdat het knelt ofzo? Ik kan echt niets anders bedenken. |
Donderdag 10 Mei 2007 6:27 pm |
|
|
|
|
Antonia
Ervaren vlieger
Oké thanks,ik zal Dieca eens bellen  |
Donderdag 10 Mei 2007 8:25 pm |
|
|
WendyBroer
Fladderaar
|
@Fluffy Sue.
Ben van plan om ook zon harnasje te bestellen. Maar waar in america heb jij hem besteld Sue? En moest je nog douane kosten betalen??? |
Zondag 3 Februari 2008 12:58 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Hoi Wendy.. Ik hoefde geen invoerrechten te betalen. Je hebt wel een creditcard nodig of je moet geld overmaken aan paypal!
http://www.theparrotuniversity.....arness.php |
Zondag 3 Februari 2008 9:28 pm |
|
|
|
|
Ann
Kuikentje
|
Ik heb het een periode geprobeerd met Kaya ... het was een ramp.
Hij is geboren in augustus, kwam hier niet-tam in december, dan nog maanden tot hij wel tam was, dan nog niet meteen begonnen; het was te laat denk ik.
Het heeft ook even geduurd voor ik de juiste maat te pakken had. Ik heb hier nu 3 tuigjes liggen ; eentje te groot, eentje te klein, en dan nog het juiste.
Ik liet hem er een aantal dagen mee spelen en dat ging best wel, van het ding zelf was hij niet bang, maar het hem omdoen was een ander paar mouwen. Het is me eens gelukt, in de douche, maar hij gooide zich voordurend op de grond en lag daar te draaien en te spartelen, na even had hij een vleugel klem, na nog even zat ook zijn poot ergens tussengedraaid ... ik heb het maar vlug weer uitgedaan.
Hij was behoorlijk duidelijk, geen tuigje voor ons  |
Maandag 4 Februari 2008 8:34 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Hoi Ann.. Ik heb dus ongeveer dezelfde ervaring als jij hebt met Kaya. Alleen Iago was wel tam. Ik ben gewoon te snel gegaan vrees ik. Als ik langzamer zou zijn gegaan, was het waarschijnlijk wel gelukt.
Pluis (lid hier) heeft er heel lang over gedaan en bij haar dragen ze alletwee een tuigje! |
Maandag 4 Februari 2008 11:34 am |
|
|
Sarah
Moderator

Hey,
Ik wou even vragen. 34 euro, is dat veel voor een aviator tuigje? Die hebben ze nu namelijk in de winkel waar ik altijd ga en wou wel eens weten wat jullie van die prijs vonden?
Alvast bedankt en groetjes  |
Zaterdag 5 Juli 2008 4:20 pm |
|
|
|
|
Rocco
Beginnende vlieger
Hij kost overal 34,95 volgens mij, of je moet hem dus via parrotuniversity bestellen dan ben je wat goedkoper uit maar dat is wel meer gedoe. Als ik jou was zou ik hem dan gewoon in de winkel halen  |
Maandag 7 Juli 2008 11:25 am |
|
|
Sarah
Moderator

Ow, oké. Bedankt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet echt veel idee van had wat hij in een andere winkel kost omdat ik hem nog niet op veel plaatsen heb gezien. Alvast bedankt voor je reactie.  |
Maandag 7 Juli 2008 12:04 pm |
|
|
PeCe
Beginnende vlieger
|
|
|
Ik vond het verschil in prijs veel te groot. Vandaar dat ik mijn aviator tuigjes wel direct bij
theparrotuniversity
heb besteld. Gevolg was 2 tuigjes voor afgerond 46 euro in plaats van afgerond 70 euro. Daarbij (mogelijk omdat er twee tuigjes werden besteld kreeg ik ook gratis een bird sitter dvd meegeleverd. 24 euro bespaard en nog een extra ook. Oh ja, er worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Als je het product in Nederland/België online koopt komen die er mogelijk nog boven op, wordt het verschil dus nog groter.
Voordeel is meer keus in assortiment, al hebben ze die voor een grijze roodstaart overal wel. Meer keus in kleuren. Levering meestal binnen een week. Enige is dat je besteld en betaald via een creditcard of paypal, is dat omslachtig, ja als je beiden niet hebt. Als je wel een creditcard of paypal account hebt, dan is er niets omslachtigs aan en heb je de bestelling in een week binnen.
De prijs van 34 euro ben ik ook vaker tegen gekomen. Ik den ook, zoals Rocco zegt, dat het een vaste prijs is.
De andere type tuigjes was bij mij en mijn vogels een ramp, maar de aviators vinden ze best makkelijk en accepteren ze graag. Vandaag nog met Frodo naar buiten geweest. Die heeft lekker buiten gezeten en zelfs met tuigje om lekker buiten gevlogen. |
Maandag 7 Juli 2008 4:34 pm |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Dinsdag 7 Oktober 2008 11:04 am
|
|
|
|
|