|
|
|
Ingrid*
Eitje
| nieuwe vogelkooi |
|
|
Hey hoi!
Ik ben van plan om een nieuwe kooi voor mijn parkietje te kopen. Die ik nu nog heb is al zo oud, en dat is te zien ook (scheuren in de bak e.d.).
Misschien heeft iemand tips voor mij waar ik bijvoorbeeld een nieuwe kooi kan halen. Ben al in verschillende dierenwinkels geweest, maar daar zijn ze allemaal zooo klein en duur! (nu heb ik een van lengte 60 cm , breedte 40 cm, hoogte 80 cm ongeveer..) en ik wil niet veel kleiner..
Zelf ben ik al een beetje verliefd aan het worden op de Big Eliza - www.dierenhandelhoogendoorn.nl. Alleen is doe winkel beetje ver weg (woon zelf in emmen, winkels is bij r'dam in de buurt ).
Ik hoop dat iemand me tips kan geven, misschien iemand ervaring met op het internet kopen .
thnx Ingrid en Jaccotje |
Donderdag 28 Februari 2008 8:09 pm |
|
|
|
|
Sammie
Eitje
Ik heb zelf een 2 kooien van (zo even uit mijn hoofd) 76 breed, 45 diep en ook iets van 70 hoog voor 40 euro incl. bezorgkosten van www.kooiengigant.nl , snelle bezorging en ik heb geen problemen mee gehad. Ik heb er 2 parkietjes in 1 zitten.
Gijs
EDIT: die URL van jou klopt niet; het moet dierenhandelhoogendoorn.terragate.nl zijn |
Zondag 2 Maart 2008 5:10 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
| Re: nieuwe vogelkooi |
|
|
Hoi Ingrid, misschien is dierenvilla wat voor jou? Daar hebben ze wel grotere (en goedkope) kooien.
PS Sorry voor m'n late reactie! |
Zaterdag 8 Maart 2008 8:25 am |
|
|
Ingrid*
Eitje
Nou ik heb een kooi gekocht! Ben toch naar hoogendoorn geweest.. Maar natuurlijk hadden ze de kooi die ik zoooo graag wilde hebben niet meer.. Gelukkig hadden ze genoeg keuze.
De kooi is wel een stukje kleiner, maar mn parkietje heeft er geen enkel probleem mee. Het viel me sowieso heeel erg mee om haar 'over' te zetten. In het begin wilde ze nog niet naar binnen, alleen er op zitten. Half uurtje later zat ze er al lekker in te slapen
Zet binnenkort ff foto's op mn gebruikerspagina.
thnx iig voor de tips
Ingrid |
Woensdag 16 April 2008 7:42 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Hoi Ingrid. Fijn dat je toch geslaagd bent. Ben erg benieuwd naar foto's en hoe de kooi bevalt. (Toch alles met eigen ogen willen zien he.. ) |
Woensdag 16 April 2008 7:49 pm |
|
|

|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zaterdag 6 September 2008 7:39 pm
|
|
|
|
|
|