|
|
|
PeCe
Beginnende vlieger
Ziet er keurig uit Ellen, keurig samengevat in twee pagina's. Mooi dat de kleinere gevederde vriendjes ook weer wat extra aandacht krijgen. |
Zaterdag 14 Juni 2008 9:20 pm |
|
|
ellenparrot
Vlieger
|
quote:
Originally posted by PeCe
Ziet er keurig uit Ellen, keurig samengevat in twee pagina's. Mooi dat de kleinere gevederde vriendjes ook weer wat extra aandacht krijgen.
he... jij ook al hier?? hi hi! dank!  |
Zaterdag 14 Juni 2008 9:40 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
| Re: Nieuwe dier en vriend is uit! |
|
|
Wat een leuk artikeltje Ellen.  |
Zaterdag 14 Juni 2008 10:04 pm |
|
|
ellenparrot
Vlieger
|
| Re: Nieuwe dier en vriend is uit! |
|
|
quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Wat een leuk artikeltje Ellen.
dank je wel!
|
Zaterdag 14 Juni 2008 10:14 pm |
|
|
Shi-NaYne
Vlieger
Hele leuke artikel
(Alleen zou ik niet schrijven dat het een 'heel makkelijk te houden' kromsnavel is; zou ik trouwens over geen enkele zeggen) |
Zondag 15 Juni 2008 7:25 am |
|
|
|
|
ellenparrot
Vlieger
|
quote:
Originally posted by Shi-NaYne
Hele leuke artikel
(Alleen zou ik niet schrijven dat het een 'heel makkelijk te houden' kromsnavel is; zou ik trouwens over geen enkele zeggen)
Dank je, en weet wel dat het altijd erg moeilijk blijft om in een zo kort artikel alles te beschrijven. En ook dan blijft het nog wel zo, dat de één zus vindt, en de ander zo. Dat hou je toch wel. Persoonlijk heb ik zelf grasparkieten en ook grotere gaaien en ik spreek toch wel uit ervaring dat de grasparkietjes toch echt wel wat makkelijker te houden zijn!  |
Zondag 15 Juni 2008 1:04 pm |
|
|
Shi-NaYne
Vlieger
Ja, ongetwijfeld maar ik zie persoonlijk ook zo'n kleine Grasparkiet liever weloverwogen aangeschaft, en niet omdat ze zo makkelijk te houden zijn want wat het allemaal met zich meebrengt wordt zowiezo al meestal onderschaf, dus beter niet aanmoedigen, lijk mij. Maar verder zeker een goede artikel, daar niet van. |
Zondag 15 Juni 2008 1:09 pm |
|
|
|
|
ellenparrot
Vlieger
|
quote:
Originally posted by Shi-NaYne
Ja, ongetwijfeld maar ik zie persoonlijk ook zo'n kleine Grasparkiet liever weloverwogen aangeschaft, en niet omdat ze zo makkelijk te houden zijn want wat het allemaal met zich meebrengt wordt zowiezo al meestal onderschaf, dus beter niet aanmoedigen, lijk mij. Maar verder zeker een goede artikel, daar niet van.
Prima hoor!  |
Zondag 15 Juni 2008 1:46 pm |
|
|

|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 7 September 2008 9:29 pm
|
|
|
|
|