geslachtsverandering?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grasparkieten forum, voor de grasparkiet

Auteur Onderwerp
MissSol
Net uit het ei

geslachtsverandering?  Reageer met quote  

Ja ik twijvel echt aan mijn grasparkieten. Ik had 2 mannen en heb speciaal bij een fokker een volwassen vrouw erbij gehaald. Dit was zeker weten een vrouw en ook broedrijp zei de fokker. Nu is het zo dat ze met een van de mannetjes ook de hele dag zit te flirten enzo dus dat lijkt echt wel een paartje. Alleen zijn de doppen van kleur aan het veranderen, ze waren echt donkerbruin en nu zijn ze wit geworden met een blauw vlekje in het midden. Dus ik twijvel nu echt of het wel een vrouw is, eitjes zijn er nog niet verschenen maar wel dat geflirt naar elkaar en het mannetje zit ook steeds 'haar' te voeren. Zal het dan toch een man zijn of komt dit vaker voor, wat denken jullie?
Bericht Dinsdag 29 April 2008 6:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

je hoeft niet te twijfelen hoor. het is en blijft een vrouwtje en als ze in de broedperiode komt veranderd de kleur van haar neus een beetje. dus moet je nu zorgen dat er een nestje komt zodat ze een familie kunnen beginnen.
Bericht Woensdag 30 April 2008 6:57 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: geslachtsverandering?  Reageer met quote  

Hoi MissSol.. Ik weet niet of deze site je kan helpen: http://www.budgietalk.com/budgiegender.html
Bericht Woensdag 30 April 2008 9:14 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
MissSol
Net uit het ei

Reageer met quote  

hmm das duidelijk. dan moet ik toch maar wat aanpassingen maken om haar weer in de stemming te brengen Wink
Bericht Woensdag 30 April 2008 2:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 29 Augustus 2008 11:53 pm
  Berichten van afgelopen: