Gebruikerspagina van: yvette

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Gebruikerspagina's: updates & reacties

Klik hier om de gebruikerspagina van yvette te bekijken
Start datum: Maandag 22 Oktober 2007 10:35 pm
Laatste bewerking: Maandag 16 Juni 2008 12:16 am
Gebruikerspagina en dit topic zijn 235 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
yvette
Kuikentje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn gebruikerspagina.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn gebruikerspagina, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn gebruikerspagina geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn pagina; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Maandag 16 Juni 2008 12:16 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hey wat een leuke pagina, Yvette! Very Happy Ik heb wel eens gelezen dat mensen ze als huisdier houden, maar ik wist niet dat fretjes zo lief konden zijn.

Wil je graag een blauwgele ara? Smile Vandaar een blauwe halsband? Cool
Bericht Maandag 16 Juni 2008 4:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
yvette
Kuikentje

Reageer met quote  

Ja mijn fretje is echt een schat, de buurt kinderen komen altijd voor hem en dan gaan ze wandelen en knuffelen, maar je moet ze wel goed opvoeden doe je dat niet dan heb je echt een probleem Confused

Ooit wil ik idd een blauw/gele ara, maar wil eerst me er verder in gaan verdiepen voordat ik eraan ga beginnen, dus het zijn echt nog toekomst plannen Very Happy en niet daarom een blauwe halsband hoor Wink er zaten ook gele, maar die vond ik toch niet zo mooi Mulan Very Happy dus dan is de keus snel gemaakt Laughing

Groetjes Yvette
Bericht Maandag 16 Juni 2008 7:51 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ja dat leek me ook. Ze kunnen vlg mij behoorlijk hard bijten! Shocked

Blijven dromen van een ara is ook leuk. Je moet altijd iets te wensen over houden. Mr. Green
Mulan keek zeker het schattigste? Hartje
Bericht Dinsdag 17 Juni 2008 9:14 pm
Ziya
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Gefeliciteerd met Mulan! Very Happy
Bericht Zondag 22 Juni 2008 11:24 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
yvette
Kuikentje

Reageer met quote  

Dank je wel Veertje
Bericht Maandag 23 Juni 2008 8:04 am
Baby_brusseltje
Net uit het ei

Reageer met quote  

mooi hoor
is moo'tje een vrouwtje of een mannetje??
ik krijg binnekort ook een fretje Mr. Green
Greetz
Bericht Dinsdag 8 Juli 2008 2:08 pm
yvette
Kuikentje

Reageer met quote  

Mo'tje is een mannetje van nu 6 jaar, over het algemeen zijn mannen wat lomper en rustiger...

Is het je eerste fret die je krijgt ?
en wordt het een pup van een paar weken of neem je een iets oudere fret van ongeveer 1 a 2 jaar ?

Maar leuk hoor een fretje, het is een hele verzorging maar je krijgt er wel veel voor terug Laughing ze zijn zo grappig en leuk Smile

En mag ik vragen waar je je fret vandaan haalt ?
Ik ben namelijk een voorstander om er 1 te halen bij de opvang, die kunnen je precies vertellen hoe en wat dan weet je dat je een fretje hebt wat geholpen en getest is...en is het je eerste neem dan een beginners fretje Smile die hoef je niet alles zelf te leren en bijten doen ze ook niet, darom liever een oudere fret dan een jonge fret want als ze bijten Confused

groetjes Yvette Smile
Bericht Dinsdag 8 Juli 2008 6:54 pm
Baby_brusseltje
Net uit het ei

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by yvette
Mo'tje is een mannetje van nu 6 jaar, over het algemeen zijn mannen wat lomper en rustiger...

Is het je eerste fret die je krijgt ?
en wordt het een pup van een paar weken of neem je een iets oudere fret van ongeveer 1 a 2 jaar ?

Maar leuk hoor een fretje, het is een hele verzorging maar je krijgt er wel veel voor terug Laughing ze zijn zo grappig en leuk Smile

En mag ik vragen waar je je fret vandaan haalt ?
Ik ben namelijk een voorstander om er 1 te halen bij de opvang, die kunnen je precies vertellen hoe en wat dan weet je dat je een fretje hebt wat geholpen en getest is...en is het je eerste neem dan een beginners fretje Smile die hoef je niet alles zelf te leren en bijten doen ze ook niet, darom liever een oudere fret dan een jonge fret want als ze bijten Confused

groetjes Yvette Smile

ah ik dacht dat vrouwtjes rustiger zijn...
Tis mijn eerste fretje maar mijn zus heeft er ook 1 die 5 jaar word in augustus...
Ik dacht aan een pup maar ik was nog niet zeker...
Bedankt voor de tip
ik zal eens kijke voor een opvang...

Greetz
Bericht Dinsdag 8 Juli 2008 7:01 pm

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 6 September 2008 7:54 pm
  Berichten van afgelopen: