Gebruikerspagina van: papegaaienvriend

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Gebruikerspagina's: updates & reacties

Klik hier om de gebruikerspagina van papegaaienvriend te bekijken
Start datum: Zondag 8 Mei 2005 1:22 pm
Laatste bewerking: Zondag 16 Juli 2006 9:07 pm
Gebruikerspagina en dit topic zijn 6978 keer bekeken
Waardering     (5 uit 3 waarderingen)

Auteur Onderwerp
Kripske
Eitje

Reageer met quote  

Ik had ff een vraag over Loretta, het Bonte Boertje dat daar zit. Lijkt me precies een vrouwtje? Ik heb ook een Bont Boertje, gekregen van "familie" van mij, wat ik niet echt meer als familie beschouw... Hij heeft net hetzelfde hoofdskleur, zo licht grijs. Komt dit door de stress ofzo? Of is dit normaal, dat dit bij jonge vogels nog voorkomt ofzo? Want ik zie foto's soms van Bonte Boertjes die een zwart hoofd hebben. Hij zit nu al ongeveer een 2jaar bij ons, maar nog steeds heeft hij de kleuren nog niet die hij zou moeten hebben. Hij heeft al wel terug pluimpjes op z'n hoofd, daar ben ik al blij om Smile

Oja, en als hij pogingen doet om te paren met een Valkparkiet, die er bij zit, zou dit mogelijk zijn? Als ik me moest vergissen dat het een mannetje zou zijn, maar de felle oranje kaken deden me denken aan een mannetje.

Nog veel succes daar!! Heel knap wat je doet voor al die vogels. Misschien dat ik ooit eens langs kom, als ik mijn rijbewijs heb. Is er eigenlijk bezoek toegangkelijk?
Bericht Vrijdag 16 Februari 2007 9:31 am
 Gebruikers profiel bekijken  
Baby_brusseltje
Net uit het ei

Reageer met quote  

mooi zé..
die halsbandparkiet is ook sgattig Very Happy heb er 4 Mr. Green
Bericht Dinsdag 8 Juli 2008 1:58 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 6 Oktober 2008 1:37 pm
  Berichten van afgelopen: