Gebruikerspagina van: MrMoLoZ

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Gebruikerspagina's: updates & reacties

Klik hier om de gebruikerspagina van MrMoLoZ te bekijken
Start datum: Woensdag 2 April 2008 11:36 pm
Laatste bewerking: Vrijdag 11 Juli 2008 2:43 am
Gebruikerspagina en dit topic zijn 477 keer bekeken
Waardering     (5 uit 2 waarderingen)

Auteur Onderwerp
MrMoLoZ
Net uit het ei

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Vind het behoorlijk groot hoor! Shocked Weeg je 'm in de ochtend of in de avond?

Sochtends als ik uit huis ga voer ik hem en smiddags als ik terug kom van werk weeg ik hem altijd. Daarna geef ik hem altijd weer voer. Echter laatst bij de dierenarts bleek dat ie dus helemaal niet dik is, waar ik echter aan twijfelde dus. Hij is gewoon groot volgens hem. En hij zou ook nog gaan groeien. Nu nog maar 6 maanden dus ik weet ook niet wat ik zal verwachten in de toekomst.
Bericht Zaterdag 12 April 2008 5:31 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina  
Tommy07
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

600???
Onze Aiko weegt 96 gram en vond dat al veel vergelijken bij Tommy (28 gram).
Confused
Bericht Zaterdag 12 April 2008 11:24 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hmmm ik zou 'm eens in de ochtend wegen, vlak na zijn grote poep. Dan heb je een beter beeld van zijn gewicht. (Zonder voer) Cool
Bericht Woensdag 16 April 2008 9:48 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
MrMoLoZ
Net uit het ei

Bozo Praat :)) OLEYYYY  Reageer met quote  

Beste liefhebbers,

Afgelopen weekend is zijn gepiep en gekrijs omgetoverd naar een schorre klank waarmee hij nu woordjes aan het uitspreken is. Heel duidelijk zegt hij nu Hallo en eenmaal gezegd zoals jullie het kennen blijft hij het zeggen:)) Het praten begint echt te komen. Hij is continu in zich zelf aan het grommen en echt een stem aan het nabootsen. Hoe zou ik nu dit kunnen stimmuleren om er meer uit te krijgen. Hebben jullie suggesties of meningen.
Bericht Dinsdag 6 Mei 2008 11:31 am
Tommy07
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Wat ontzettend leuk zeg!

gaaitjes zijn gek op drama... positief of negatief, ze houden er gewoon van. Dus wanneer je hem op een positieve manier beloond... dus dingen tegen hem te zeggen of een kleine tractatie zal hij zeker het willen herhalen voor nog zo'n beloning.
Een aai over de kop zien sommige gaaitjes ook als beloning.
Succes... enneh als het kan een filmpje? Hulde!
Bericht Dinsdag 6 Mei 2008 11:53 am
MrMoLoZ
Net uit het ei

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Tommy07
Wat ontzettend leuk zeg!

gaaitjes zijn gek op drama... positief of negatief, ze houden er gewoon van. Dus wanneer je hem op een positieve manier beloond... dus dingen tegen hem te zeggen of een kleine tractatie zal hij zeker het willen herhalen voor nog zo'n beloning.
Een aai over de kop zien sommige gaaitjes ook als beloning.
Succes... enneh als het kan een filmpje? Hulde!

Tommy, is dit wel een normale cyclus. Dat als ze baby zijn, dat ze dan piepen en dat er daarna een gekrijs periode komt en dan nu dan dat ze echt uit de keel een stem geluid nabootsen. Gefluit etc hoor ik nog wel, maar het is echt geen gekrijs meer. ennuuuhhh Filmpje gaat zeker komen, maar goed dit zijn nogmaals zijn eerste woordjes. Ik ga het proberen met de traktaties en dan filmpje. Zeker weten
Bericht Dinsdag 6 Mei 2008 12:55 pm
Tommy07
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ik weet niet of het normaal is, maar onze Aiko had precies hetzelfde.
Toen hij een baby was kwam er ook alleen maar gepiep en lieve geluidjes uit. Toen hij eenmaal met ons meeging schreeuwde/gilde hij heel erg hard. En nu maakt hij verschillende geluiden.
Ik denk dat ze gewoon hun stemmetje moeten ontwikkelen...
Bericht Dinsdag 6 Mei 2008 2:03 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: Bozo Praat :)) OLEYYYY  Reageer met quote  

Wat leuk zeg! Very Happy Ik zou proberen vooral op de klanken te reageren en hem daarvoor te belonen. Probeer verder je woorden passend te gebruiken.

Hoe gaat het inmiddels met 'm?
Bericht Zaterdag 14 Juni 2008 12:28 pm

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Donderdag 21 Augustus 2008 10:44 pm
  Berichten van afgelopen: