De advertentie van de Huisdiersuper

Foto/film album van gebruiker: Sarah

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: Zyta profiteert van mijn matras
Klik hier om het foto/film album van Sarah te bekijken (12 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Dinsdag 29 Juli 2008 12:34 pm
Laatste bewerking: Dinsdag 29 Juli 2008 1:03 pm
Foto/film album en dit topic zijn 338 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.

Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Dinsdag 29 Juli 2008 1:03 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Achhh arme kleine meid.. Misschien heeft het ziek zijn voor haar één voordeel: ze mag bij mams in bed slapen. Je ziet dat ze een beetje wil spelen/stoeien maar dat mag niet.. Sad
Bericht Woensdag 30 Juli 2008 9:29 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Een heel klein beetje hebben we gestoeid hoor, al liggend dan en daar heeft ze ook van genoten maar lang kan ze dat niet volhouden ( ze krijgt het al snel véééééééél te warm onder dat deken. Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Ze betert elke dag en morgen in plaats van vrijdag mag het verband er af en mogen de hechtingen er uit. Ze heeft een dikkere pols en daar zit vocht op en dat zou een teken zijn dat het tijd begint te worden dat alles er uit en af is. Gaat echt snel hoor, ze is vandaag pas een week geleden geopereerd. Enfin, maar goed. Ik ben in die week tijd nog niet bij haar weg geweest en dat gaat voor mij ook eens terug tijd worden dat ik eens terug buiten kom maar ik wou er zijn voor mijn meisje en dat heb ik ook gedaan. Rolling Eyes
Bericht Woensdag 30 Juli 2008 9:35 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Stiekem stoeien he! Wees aub voorzichtig, voordat je het weet.. Ik ga even neuzen in een ander topic hoe het met haar gaat.
Bericht Woensdag 6 Augustus 2008 8:08 am
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Wat een lieve foto's zeg. Ik zie verband om haar poot, dus ga even in je andere topic kijken.
Bericht Woensdag 6 Augustus 2008 8:42 pm

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Dinsdag 2 December 2008 2:02 am
  Berichten van afgelopen: