De advertentie van de Huisdiersuper

Foto/film album van gebruiker: jedi2000

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: Wel of niet een ziek grasparkietje?
Klik hier om het foto/film album van jedi2000 te bekijken (4 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Zaterdag 26 Juli 2008 8:46 am
Laatste bewerking: Zaterdag 26 Juli 2008 8:58 am
Foto/film album en dit topic zijn 359 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
jedi2000
Net uit het ei

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.

Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Zaterdag 26 Juli 2008 8:58 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hoi Jedi, ik heb hier een berichtje neergezet: http://www.fluffies.org/nl/die.....10676.html

Hopelijk reageren daar meer mensen. Misschien is het verstandig om voortaan dit soort vragen ook daar te plaatsen? (Met een verwijzing naar je foto's)
Bericht Zaterdag 26 Juli 2008 10:58 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
jedi2000
Net uit het ei

Reageer met quote  

Hehe... klopt hoor. Ik heb eigenlijk half werk verricht vanochtend. Ik wilde nl eerst een bericht zetten op grasparkiet.com, maar daar kan ik geen foto's plaatsen, alleen maar verwijzen. dus toen heb ik hier de foto geplaats met een kort verhaaltje erbij. Ik wilde ook nog een berichtje hier plaatsen, maar dat is er verder bij in geschoten. Maar klopt. olgende keer beter. Dank je en groeten.
Bericht Zaterdag 26 Juli 2008 7:46 pm

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Dinsdag 2 December 2008 2:52 am
  Berichten van afgelopen: