De advertentie van de Huisdiersuper

Foto/film album van gebruiker: Fluffy Sue

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: De nieuwe RVS Villa Filou kooi..
Klik hier om het foto/film album van Fluffy Sue te bekijken (19 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Zondag 24 Augustus 2008 7:02 pm
Laatste bewerking: Zondag 24 Augustus 2008 7:05 pm
Foto/film album en dit topic zijn 523 keer bekeken
Geen waarderingen

Auteur Onderwerp
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.

Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Zondag 24 Augustus 2008 7:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oeps, ik was zo onder de indruk dat ik vergeten was hier een reactie te zetten. Knap Sue, echt knap. Je gaaitjes verdienen het, echt waar, ze mogen fier zijn op hun mams. Hopelijk genieten ze er met volle teugen van. Veertje
Bericht Maandag 25 Augustus 2008 9:04 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Wow, wat een paradijs voor ze! Als ik het goed zie, dan is het niet één grote villa toch? Maar meer een 2 onder 1 kap?
Bericht Maandag 25 Augustus 2008 3:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Thanks!

Egwene: Het is inderdaad een 'twee onder één kap' maar wel één waar ze elkaar kunnen zien. (Met een plastic wand ertussen)

Sarah: Gaaf he? Ze genieten er heel erg van. Ze gebruiken ieder hoekje, alle speeltjes worden druk getest (alsof ze nieuw zijn) en Scuttle verkent de hele kooi graag ondersteboven Rolling Eyes )
Bericht Dinsdag 26 Augustus 2008 8:33 am
Egwene
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ik zat al eerst te denken dat Otto en Weekamp zoiets nooit konden hebben. Die vallen elkaar al aan als de kooien 5 cm uit elkaar staan. 10 mag, maar 5 is echt te dichtbij. Met met die plastic wand ertussen kunnen ze aanvallen wat ze willen, maar heeft toch geen zin. Komen ze dan snel genoeg achter!
Bericht Dinsdag 26 Augustus 2008 8:40 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hahaha ja ze komen er vrij snel achter hoor. Eerst kijken ze een beetje beteuterd maar ze leren snel genoeg!
Ook plannen voor een rvs kooi met tussenwand? Mr. Green
Bericht Dinsdag 26 Augustus 2008 9:04 am
Egwene
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Voor de toekomst lijkt me dat wel erg mooi. Ik woon nu nog thuis, maar ga als ik afgestudeerd ben over 2 jaar een huis zoeken voor mezelf. Duurt nog even, maar het is altijd goed om op de hoogte te zijn van de mogelijkheden.
Bericht Dinsdag 26 Augustus 2008 9:34 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Dat is zo! Maar bij Villa Filou zijn de mogelijkheden eindeloos! Mr. Green Je kan het zelf bedenken, dan zetten zij het in elkaar. Ook verbeteren ze hun kooien continue!
Bericht Dinsdag 26 Augustus 2008 7:53 pm
Linde
Vlieger

Reageer met quote  

Ik ben ook wel heel erg onder de indruk!! Ik vind het echt het formaat kooi wat gaaitjes horen te hebben! Ik ben wel een beetje jaloers hoor! Twisted Evil
Bericht Donderdag 28 Augustus 2008 10:06 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Niet jaloers zijn hoor! Cool Misschien ook een kooi voor jouw kippetjes in de toekomst? Mr. Green
Bericht Donderdag 28 Augustus 2008 11:25 pm
TaraDW
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Slimme Sue......

Procentje gehad bij Villa Filou? Nanaaa!

Heel sluw hoor, zo'n foto's posten, worden alle baasjes jaloers en wil iedereen gelijk zo'n 'kooi' aanschaffen Veertje
Bericht Donderdag 28 Augustus 2008 11:34 pm
Linde
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Niet jaloers zijn hoor! Cool Misschien ook een kooi voor jouw kippetjes in de toekomst? Mr. Green

Dat lijkt me geen verkeerd idee Very Happy De kleintjes zitten allemaal wel erg goed eigenlijk, die hebben allemaal (naja Pukkie en Dino samen) een kooi van ongeveer 50x80x80, dat vind ik wel groot genoeg. Maar voor Luna zou echt wel zoiets mogen komen Mr. Green Ik krijg over een maandje ofzo nog een mooi bedrag (800) terug van de belasting uit 2003 (!!) dus dan kan er vast wel een mooie kooi vanaf (maar zo mooi als die van jou zal ik er niet mee redden) Wink
Bericht Vrijdag 29 Augustus 2008 6:48 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by TaraDW
Slimme Sue......

Procentje gehad bij Villa Filou? Nanaaa!

Heel sluw hoor, zo'n foto's posten, worden alle baasjes jaloers en wil iedereen gelijk zo'n 'kooi' aanschaffen Veertje

Nee nee, ik krijg (naar mijn weten) niets, behalve een schitterende kooi!
En dat veel mensen een rvs kooi willen: Ik vrees dat ik dat alleen maar positief kan vinden hahaha!

Even nog meer positiefs: Villafilou heeft de voerbakjes van Lantro nog eens flink afgewerkt omdat ze helemaal scherp waren toen ze bij Lantro vandaan kwamen. Vind dat érg doordacht. Menig maker van kooien had de bakjes er gewoon zo (mét al die scherpe randjes) opgezet!

Laatst aangepast door Fluffy Sue op Vrijdag 29 Augustus 2008 9:11 am, in totaal 1 keer bewerkt
Bericht Vrijdag 29 Augustus 2008 9:01 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Linde
quote:
Originally posted by Fluffy Sue

Dat lijkt me geen verkeerd idee Very Happy De kleintjes zitten allemaal wel erg goed eigenlijk, die hebben allemaal (naja Pukkie en Dino samen) een kooi van ongeveer 50x80x80, dat vind ik wel groot genoeg. Maar voor Luna zou echt wel zoiets mogen komen Mr. Green Ik krijg over een maandje ofzo nog een mooi bedrag (800) terug van de belasting uit 2003 (!!) dus dan kan er vast wel een mooie kooi vanaf (maar zo mooi als die van jou zal ik er niet mee redden) Wink

Hmmm Linde.. Ze hebben nu ook erg mooi rvs gaas. Ik had gevraagd of ze een paneel wilden meenemen. Het is van zware kwaliteit. Ik kan wel eens foto's plaatsen! De kooien van dit gaas zijn een stuk goedkoper. Of je kan wachten totdat iemand z'n kooi inruilt. Tweedehands kooien zijn soms een stuk zachter geprijsd. Exclamation
Bericht Vrijdag 29 Augustus 2008 9:03 am
Linde
Vlieger

Reageer met quote  

Dat is ook wel een goed idee, een tweedehands! Ik zal eens goed rond gaan snuffelen.. Ik zag net ook dat over die gepoedercoate kooien.. misschien dat dat dan ook geen goed idee is voor Luna! Dan ben ik het toch met je eens over de RVS. Maar ik moet dan echt nog even kijken of mijn budget dat toelaat. Anders dan koop ik eerst een goeie gepoedercoate (montana is nog de beste denk ik?), en hou dit goed in de gaten. Dan kan ik ondertussen sparen voor een RVS. Ik heb Luna nog niet 1 keer aan de tralies zien knagen.. maar ja, ik zie ook niet alles!
Bericht Vrijdag 29 Augustus 2008 2:29 pm

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Dinsdag 2 December 2008 2:53 am
  Berichten van afgelopen: