De advertentie van de Huisdiersuper

Foto/film album van gebruiker: esjo

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: Moos
Klik hier om het foto/film album van esjo te bekijken (5 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Donderdag 8 Mei 2008 9:32 pm
Laatste bewerking: Donderdag 8 Mei 2008 9:43 pm
Foto/film album en dit topic zijn 517 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik denk nog 4 na deze week. Maar zal wel lukken, kunnen we nog wat plannen maken.
Ik ga nog even een album aanmaken met mijn wagen wat ik gekocht heb, heb dat Corrie al 10 dagen beloofd maar heb het nog niet gedaan. Zal er eens aan beginnen;
Bericht Woensdag 18 Juni 2008 8:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Dat is wel een strak plan, ben erg benieuwd Very Happy
Bericht Woensdag 18 Juni 2008 8:44 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Esjo, ik heb ze in mijn dagboek gezet. Ik was begonnen met een album en vond dat ineens zo raar omdat ik er eigenlijk toch wel wat tekst bij wou zetten dus heb ik er maar een dagboekpagina van gemaakt, dan weet je waar ze staan.
Groetjes. Wink
Bericht Woensdag 18 Juni 2008 9:08 pm
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Gezien, een gave wagen hoor. Je Jeep was trouwens ook een stoere wagen. Maar dit is idd. een stuk lager om in te stappen voor de honden
Bericht Woensdag 18 Juni 2008 9:51 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja, de jeep was ook een zalige wagen hoor en daar kon je dan ook nog een het voorste stuk van het dak afnemen bij mooi weer, zaaaaliig maar voor de honden is deze echt super en ze vinden hem ook fantastisch.
Ik moet wel zeggen dat het weer aanpassen is om te rijden, ik zit een heel stuk lager en hij rijdt wel een stuk soepeler.

Jezus, Jos zit hier precies te kwaken als een eend Shocked al de hele morgen. Weet niet waar hij dat vanaf heeft. Zijn harrisonnekes deugen niet denk ik. Laughing Laughing
Bericht Donderdag 19 Juni 2008 9:36 am
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Ik denk dat hij je duidelijk wil maken dat jullie die Harrisons aan de eendjes moeten gaan voeren Laughing Laughing Laughing

Ja, een jeep rijd wel stugger als dat wat jullie nu hebben. En beidde beentjes weer op de grond, hahahaha Laughing
Bericht Donderdag 19 Juni 2008 11:48 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahahahahha, hij zal ze toch zelf opeten, zijn harissonekes. Gaat goed moet ik zeggen. Hij krijgt nu nog minder zaadjes en tenslotte wil ik dat eetbakje eruit hebben maar dan kan hij wel nog zaadjes vinden in zijn rings of fortune maar zal er dan wel hard moeten voor werken, al moet ik zeggen dat hij er niet veel van eet van zijn zaadjes Veertje Veertje
Ik herken hem haast niet meer. We zijn nu 4 dagen bezig en hij doet er zijn best mee, met zijn gewicht ook moet ik zeggen. Jeetje, dat deugd iets minder maar dat zal ook wel terug in orde komen. Laughing Laughing Onzen dikken zal wel weer afvallen tot zijn normaal gewicht. Laughing Laughing Twisted Evil Twisted Evil , kan anders een loopband en een tuigje kopen, lopen zal ie. (o, wat ben ik weer stout, arm kipje)
Bericht Donderdag 19 Juni 2008 11:56 am
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Super hoor dat hij ze nu dan eindelijk netjes opeet, en ook nog met plezier Very Happy
Bericht Donderdag 19 Juni 2008 12:07 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik snap het nog steeds niet goed hoor maar ik denk dat hij echt geschrokken is van mijn aanpak of zo. Shocked
Bericht Donderdag 19 Juni 2008 12:14 pm

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 21 November 2008 12:06 am
  Berichten van afgelopen: