Klik hier om het foto/film album van Christa te bekijken (21 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Dinsdag 15 Juli 2008 4:24 pm
Laatste bewerking: Woensdag 23 Juli 2008 9:19 am
Foto/film album en dit topic zijn 276 keer bekeken
Waardering
(5 met één waardering)
Auteur
Onderwerp
Christa Net uit het ei
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Woensdag 23 Juli 2008 9:19 am
Fluffy Sue Site Admin
Wat een verschrikkelijk GAVE kiekjes! Super zeg! Echt hartstikke leuk! Ik hoor trouwens meteen het geluid als ik die foto zie waar ze de vleugel opzij doet en haar veertjes opzet. (Wraaaa!) Echt ara!
Wow, wat gaaf om ze zo met elkaar te zien. Het zijn en blijven zulke fantastisch mooie vogels.
Oh, wat moet dat moeilijk zijn om nog zo lang op haar te wachten
PRACHTIG album heb je gemaakt met hele leuke commentaar erbij. Heel leuk om te bekijken. Schatjes zijn het hé. Die veren zijn toch echt prachtig.
Vrijdag 18 Juli 2008 2:28 pm
Christa Net uit het ei
Aan de ene kant vind ik het wel moeilijk om te wachten hoor.
Maar aan de andere kant, Stelllll er is van de popjes nog iets ergens blijven hangen, wat eigenlijk niet kan.
Dan sluit ik alles wat fout kan zijn alsnog uit, want het (circo) virus van de PBFD is nog een half jaar actief.
Dat maakt eigenlijk, dat alle moeite die je ervaard met wachten in het niet valt, en dan gaan we eind okt genieten van ons mooie meisje.
Vrijdag 18 Juli 2008 3:55 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Dinsdag 7 Oktober 2008 5:24 am