Foto/film album van gebruiker: Christa

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: Chico's foto's
Klik hier om het foto/film album van Christa te bekijken (31 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Dinsdag 15 Juli 2008 3:50 pm
Laatste bewerking: Woensdag 23 Juli 2008 9:37 am
Foto/film album en dit topic zijn 289 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Christa
Net uit het ei

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.

Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Woensdag 23 Juli 2008 9:37 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Linde
Vlieger

Reageer met quote  

Hallo! Wat een mooie gaai! Is dat Christa? En hij heeft het wel naar z'n zin in het bos of niet? Very Happy
Bericht Dinsdag 15 Juli 2008 4:04 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Christa
Net uit het ei

Reageer met quote  

Ja Chico heeft het altijd naar z'n zin in het bos, en gaat dan ook vaak mee en zo'n blijhoofd.

Onze super kanjer Hartje
Bericht Dinsdag 15 Juli 2008 4:52 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Linde
Vlieger

Reageer met quote  

Ja hij ziet er echt uit alsof ie zit te genieten Very Happy En Sira is ook echt een schoonheid zeg!!
Bericht Dinsdag 15 Juli 2008 9:54 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat een schitterende kiekjes zeg! Hartje Hij kan wel ontzettend gek doen, niet normaal! Laughing Op z'n rug liggen spelen, dat zie je niet vaak bij grijsjes meen ik? Snapt hij dat groene acrylding? Ik vind dat het redelijk zwaar gaat maar Zazu draait er z'n snaveltje niet voor om. Laughing
Bericht Woensdag 16 Juli 2008 10:00 am
Christa
Net uit het ei

Reageer met quote  

Hij is inderdaad lekker gek, ik zal nog wat extra foto's plaatsen, want ik heb er nog veel meer.
Op z'n rug liggen doet hij eigenlijk steeds vaker, vooral als hij met de acryl speeltjes speelt.
Daar hangen dichte belletjes aan, dat vind ie super

Dat speeltje, Chico heeft het in een halve minuut open.
Ik doe er pijnboompitjes in, daar doet ie alles voor. Very Happy
Nu ga ik hem er maar even een tijdje af halen en een andere neerhangen in de hoop dat hij deze even vergeet.
Ik heb nog zo'n schatkistje daar kan ook vast wat lekkers in.
Bericht Woensdag 16 Juli 2008 10:45 am
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Wat een gave foto's. Heerlijk om hem zo te zien lekker te zien spelen. Het plezier straalt eraf Very Happy Veertje
Bericht Woensdag 16 Juli 2008 9:04 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Christa
Hij is inderdaad lekker gek, ik zal nog wat extra foto's plaatsen, want ik heb er nog veel meer.
Op z'n rug liggen doet hij eigenlijk steeds vaker, vooral als hij met de acryl speeltjes speelt.
Daar hangen dichte belletjes aan, dat vind ie super

Dat speeltje, Chico heeft het in een halve minuut open.
Ik doe er pijnboompitjes in, daar doet ie alles voor. Very Happy
Nu ga ik hem er maar even een tijdje af halen en een andere neerhangen in de hoop dat hij deze even vergeet.
Ik heb nog zo'n schatkistje daar kan ook vast wat lekkers in.

Super joh, zo'n knappe foto's. Wat geniet Chico Hartje
Dat schatkistje heb ik ook, zo'n geel ding dacht ik toch wat je wil zeggen. Ons grijsje krijgt hem wel snel open maar dan valt die zo'n beetje open zeg maar en dan is hij weg hoor, neee, Jos komt niet meer in de buurt van zijn kistje als het hem zo doet schrikken, bange schrik. Laughing Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 18 Juli 2008 2:35 pm
Christa
Net uit het ei

Reageer met quote  

Ja dat vallen, dan is Chico ook ff weg, maar dan wint de nieuwschierigheid en gaat ie toch ff kijken.

Chico is gewoon prettig te fotograveren hoor.
Ik zit lekker op de bank met de camera in aanslag al met de juiste instelling, dan is het als hij gek doet (en dat doet ie nog wel eens) Very Happy dan zijn de foto's zo gemaakt.

Het is een schatje, ookal bijt hij me ook wel eens hoor.
Vanmorgen kom ik beneden en op het moment dat ik de deur open doe hoor ik Chicootjuhhhhhhhh eteeeeeeeeeeeeeeeennnn. Rolling Eyes

Tja dan kan je niets anders doen dan hard lachen
Bericht Vrijdag 18 Juli 2008 4:02 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahaha, pure lol is dat natuurlijk als je zoiets hoort. Veertje
Bericht Vrijdag 18 Juli 2008 4:12 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat een gekke grijze zeg. Laughing Prettig gestoord waarschijnlijk! Laughing

Als ze zo'n speeltje eenmaal doorhebben is het een koud kunstje he? Heb je ook al eens van die schroefspeeltjes geprobeerd? Ze zijn van rvs met aluminium. Er zijn ook 'clonen' van, gemaakt door happybird.
Bericht Zondag 20 Juli 2008 9:13 am
Christa
Net uit het ei

Reageer met quote  

Nee die heb ik nog niet gevonden.
Ik moet ook op zoek naar speeltjes voor Sira, maar ik ben dat als ik met acryl aan kom zetten dat het meteen krakkkkkkk is. Very Happy
Bericht Zondag 20 Juli 2008 3:53 pm

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Donderdag 21 Augustus 2008 10:27 pm
  Berichten van afgelopen: