Klik hier om het foto/film album van Betty te bekijken (3 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Zaterdag 21 Juni 2008 8:46 pm
Laatste bewerking: Zaterdag 21 Juni 2008 8:57 pm
Foto/film album en dit topic zijn 235 keer bekeken
Waardering
(5 met één waardering)
Auteur
Onderwerp
Betty Eitje
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Zaterdag 21 Juni 2008 8:57 pm
Fluffy Sue Site Admin
Ach, wat een schatjes zeg! En wat zijn ze mooi! Vind pyrrhura's zooo leuk!
Wat knap dat hij nu zo heel erg praat. Heb je er een filmpje van? Het zijn toch best lastige woordjes volgens mij!
Zaterdag 21 Juni 2008 9:08 pm
Betty Eitje
Ja lief hè? En dan te bedenken dat we noooooit huisdieren hebben gehad. We hielden er niet eens van. En nu kunnen we niet zonder ze
We hebben wel al een paar keer gefilmd, maar uitgerekend dan zeggen ze niks. Zodra we leuk materiaal hebben ga ik het natuurlijk plaatsen.
Echt leuke foto's.
Een trucje om te filmen zonder het teveel te laten opvallen is bijvoorbeeld de camera aanzetten en bijvoorbeeld op de TV-kast of zo zetten. Moet ik hier ook doen want als ons grijsje ziet dat ik dat ding vastheb dan kan hij ineens niet meer praten
Nu zet ik de camera op de kast en weet hij het eigenlijk niet en gaat lollig door met wat hij bezig was. Hoop dat het lukt.
Wel knap hoor dat je ze zover hebt om te praten, niet makkelijk.
Zaterdag 21 Juni 2008 9:32 pm
Fluffy Sue Site Admin
Hahaha volgens mij hebben jullie die twee in jullie harten gesloten, en hoe kan het ook anders? Die koppies, dat karakter.. Hoop dat het bijten wel minder wordt, maar met wat tips enzo moet het vast en zeker wel beter worden. Pyrrhura's zijn echt heel slim en zullen het vrij snel door hebben.
Heb je al eens met een clicker gewerkt?
Het niet praten voor de camera: Heel erg herkenbaar! Hier zegt Wheezy ook geen woord meer als ik met de camera aankom.
Zaterdag 21 Juni 2008 9:35 pm
Betty Eitje
Jaaah! Goed idee om de camera zomaar ergens neer te zetten. Wie weet gaat het lukken. Inmiddels gelooft bijna niemand dat ze kunnen praten, want ze zeggen écht helemaal niks als er visite is. Jacko kon al praten toen wij hem kregen, maar Janssen niet. Janssen trekt zich erg op aan Jacko. Het is wat dat betreft een echte papegaai: hij aapt alles na. Dus dat wij hem aan het praten hebben gekregen is ook te danken aan 'onze oudste'. Wij hebben een onlangs een clicker gekocht en gaan het zeker uitproberen.