De advertentie van de Huisdiersuper

Foto/film album van gebruiker: Betty

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: Geen titel
Klik hier om het foto/film album van Betty te bekijken (3 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Zaterdag 21 Juni 2008 8:46 pm
Laatste bewerking: Zaterdag 21 Juni 2008 8:57 pm
Foto/film album en dit topic zijn 235 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Betty
Eitje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.

Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Zaterdag 21 Juni 2008 8:57 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ach, wat een schatjes zeg! En wat zijn ze mooi! Hartje Vind pyrrhura's zooo leuk! Veertje
Wat knap dat hij nu zo heel erg praat. Heb je er een filmpje van? Het zijn toch best lastige woordjes volgens mij!
Bericht Zaterdag 21 Juni 2008 9:08 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Betty
Eitje

Reageer met quote  

Ja lief hè? En dan te bedenken dat we noooooit huisdieren hebben gehad. We hielden er niet eens van. En nu kunnen we niet zonder ze Very Happy
We hebben wel al een paar keer gefilmd, maar uitgerekend dan zeggen ze niks. Zodra we leuk materiaal hebben ga ik het natuurlijk plaatsen.
Bericht Zaterdag 21 Juni 2008 9:13 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Echt leuke foto's. Hartje
Een trucje om te filmen zonder het teveel te laten opvallen is bijvoorbeeld de camera aanzetten en bijvoorbeeld op de TV-kast of zo zetten. Moet ik hier ook doen want als ons grijsje ziet dat ik dat ding vastheb dan kan hij ineens niet meer praten Shocked Laughing
Nu zet ik de camera op de kast en weet hij het eigenlijk niet en gaat lollig door met wat hij bezig was. Hoop dat het lukt.
Wel knap hoor dat je ze zover hebt om te praten, niet makkelijk. Veertje
Bericht Zaterdag 21 Juni 2008 9:32 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hahaha volgens mij hebben jullie die twee in jullie harten gesloten, en hoe kan het ook anders? Die koppies, dat karakter.. Hoop dat het bijten wel minder wordt, maar met wat tips enzo moet het vast en zeker wel beter worden. Pyrrhura's zijn echt heel slim en zullen het vrij snel door hebben. Wink
Heb je al eens met een clicker gewerkt?

Het niet praten voor de camera: Heel erg herkenbaar! Laughing Laughing Hier zegt Wheezy ook geen woord meer als ik met de camera aankom. Laughing
Bericht Zaterdag 21 Juni 2008 9:35 pm
Betty
Eitje

Reageer met quote  

Jaaah! Goed idee om de camera zomaar ergens neer te zetten. Wie weet gaat het lukken. Inmiddels gelooft bijna niemand dat ze kunnen praten, want ze zeggen écht helemaal niks als er visite is. Jacko kon al praten toen wij hem kregen, maar Janssen niet. Janssen trekt zich erg op aan Jacko. Het is wat dat betreft een echte papegaai: hij aapt alles na. Dus dat wij hem aan het praten hebben gekregen is ook te danken aan 'onze oudste'. Wij hebben een onlangs een clicker gekocht en gaan het zeker uitproberen.
Bericht Zondag 22 Juni 2008 5:46 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Die clicker is ook hier een superidee geweest. Sinds ik die gebruik heb ik echt veel vorderingen gemaakt. Wink
Bericht Zondag 22 Juni 2008 9:47 pm

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Dinsdag 2 December 2008 2:54 am
  Berichten van afgelopen: